Fråga: Kan inte ta bort bilder i Galaxy S4

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av KarlGeorg, 12 feb 2021.

  1. KarlGeorg

    KarlGeorg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Har en mängd bilder i Galleri/Foto som jag nu inte kommer åt. Det enda jag får upp bilder i ett Album som jag inte vet hur jag medvetet skapat. Alla andra bilder som jag behöver rensa/ta bort hittar jag inte. Bara detta "Album" har jag tillgång till. Hur löser jag detta?
     
  2. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 168
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Kan det vara så att bilderna du söker efter på telefonen egentligen ligger i molnet?
    Och de bilder som finns kvar på luren ligger i "Album"

    Har du haft ett Google-konto eller Samsung-konto (för de har väl också någon form av egen molntjänst) på telefonen?
    Logga i så fall in på det vi webben och se om du hittar bilderna där.
     
    jnsson, Kristy och bernard gillar detta.
  3. KarlGeorg

    KarlGeorg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för svar. Det beskrivna hände precis innan jag bara hade tillgång till bilderna i ett album: Jag skulle ta en bild men fick då ett meddelande om att utrymmet var fullt. Då hade jag tillgång till alla bilder och började ta bort bilder (är ovan att hantera att markera flera bilder så ibland tog jag bort bild för bild). Det var i samband med detta knåpande som detta ”Album” (som jag inte medvetet skapat) dök upp och hindrade mig för att se alla övriga bilder Ser nu under mobilens lagring: Bilder. video tar upp 50,28 MB (har sammanlagt 16 GB totalt utrymme). Vad säger detta?

    Beträffande Molnet så har jag inte använt den funktionen, i så fall har en överföring dit skett med automatik.
    Som kanske framgår är jag en ovan användare av det tekniska så jag behöver all hjälp. Jag har både ett Google- och Samsungkonto men har inte hanterat något konto för att lagra i molnet.

    Tacksam för all hjälp.