Tabletkungen.se - Diskussioner

Diskussion i 'Off Topic' startad av KimOfSweden, 29 dec 2012.

  1. Droid113

    Droid113 Guest

  2. orcophant

    orcophant Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2011
    Inlägg:
    829
    Mottagna gillanden:
    127

    MINA ENHETER

    ja, vad säger man annat än lol :)
     
  3. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Stabil gubbe. Hörru Andreas, du känner inte någon syriansk prins som behöver få sina miljarder ut ur landet och som behöver ett par tusenlappar för att sen överföra miljoner till mig?
     
  4. evening.beam

    evening.beam Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2012
    Inlägg:
    259
    Mottagna gillanden:
    61

    MINA ENHETER

    Sa han som redan kvalifierat sig till livstidstiteln forumpajas:

     
  5. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Haha. Men jag gör inte förtäckt reklam för några hästhandlare iaf.
     
  6. TabletKungen.se

    TabletKungen.se Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Tabletkungen.se här, några år för sent, vi kollar inte forum, men snubblade förbi den här tråden.

    1) Första inlägget är garanterat fejk (vi var med om några konkurrenter som ville sabotera för oss för några år sedan), och om något skulle vara trasigt så byter vi ut det direkt.

    2) Personen Andreas Zetterberg är en kund hos oss, vi har mailat mycket med honom och han har beställt väldigt mycket saker.

    3) Kolla in vår uppdatera hemsida med uppdaterat sortiment. Allt vi säljer är från kinesiska märken, vi har direktkontakt med tillverkarna då vi är på plats i Kina.

    Maila oss via vår hemsida för att få kontakt med oss, vi kanske inte kolla denna tråden igen på några år :)
     
  7. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 167
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Kan vara den lustigaste bumpen som gjorts!
    Om ni nu är TabletKungen så kanske det hade varit bättre att försöka fixa ett validerat företagskonto.

    Att ni efter 2 1/2 år kommer hit och bekräftar en kunds handlande hos er är verkligen skumt.
    När du hittade tråden, tänkte du då att du måste kolla igenom inköp gjorda för över två år sedan?
     
  8. mjonsson1986

    mjonsson1986 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2013
    Inlägg:
    0
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jädra gnäll här
    även jag har köpt 2 lurar därifrån 2015. min ulephone be pro funkar prima 6 år senare
     
  9. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 655
    Mottagna gillanden:
    4 294

    MINA ENHETER

    Megabump 6 år senare. Grattis till ditt köp. :D
    Senaste produkten på hemsidan är två år gammal.
     
    R3b0rn gillar detta.
  10. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 167
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Skojar du eller?
    Jädra gnäll? Har varit hyfsat tyst i tråden ett par år.
    En fördel med forum är att kunna dela med sig av erfarenheter och uppmärksamma folk på olika saker som kan hjälpa till att göra bättre val.
    Du kan ju inte mena att det som beskrivits ovan av sidan är "jädra gnäll"

    Men eftersom din fungerande lur borde vara i behov av utbyte så kan du ju köpa en precis likadan igen!





    Att sidan fortfarande är uppe och det uppenbarligen verkar gå att köpa redigt gamla produkter är ju bara konstigt.

    Ännu konstigare med sidan är att de marknadsför sig med följande;

    "Hur ställer man in svenskt tangentbord?

    Ladda ner appen Scandinavian Keyboard från Android Market och installera appen. Gå sedan till Inställningarna och Språk & Tangentbord. I listan ska nu Scandinavian Keyboard finnas med, aktivera den, det ska även finns en meny med inställningar för appen, öppna den och tryck sedan på Keyboard Layout och välj Swedish.

    För att sedan använda det svenska tangentbord så tryck på önskat textfält och håll med fingret i två sekunder tills menyn ”Edit text” kommer fram, välj där Input Method och sedan Scandinavian Keyboard.

    Nu har ni aktiverat svenskt tangentbord för er Android-enhet."

    Garanti, öppet köp? Vad gäller?

    Vi har 14 dagars öppet köp, detta innebär att du kan skicka tillbaka varan inom 14 dagar och få pengarna tillbaka.

    Vi har 12 månaders garanti mot fabriksfel på våra produkter. Garantin gäller inte mot yttre skador som påverkats av köparen eller annan person, garantin gäller inte heller om man ni har försökt flasha/uppgradera produkten på egen hand.

    Om det skulle vara fabriksfel på produkten inom de 12 månader från att köpet gjordes så står vi för eventuella reparationskostnader och fraktkostnader. Detta gör att vi sticker ut från mängden tillskillnad från andra säljare som INTE står för dessa kostnader. Handla med Trygghet hos TabletKungen!



    Finns Android Market i era surfplattor?

    Ja, vi säljer enbart surfplattor som är ”Godkända” och har Android Market. Allt som behövs för att komma åt Market är tillgång till internet och ett Google-konto.

    Om en surfplatta med Android saknar Android Market så är denna inte godkänd av Google, vi säljer inga sådana och ni bör se upp för dessa varor.

    – Android Market heter numera Gogle Play Store.



    Vad är skillnaden mellan kapacitiv och resistiv touchscreen?

    Kapacitiv är en nyare variant av Touchscreen och används i nästan alla nyare mobiler och även i Apple iPad, kapacitiva skärmar kan reagera på ”svep” med fingret medans resistiva skärmar inte klarar av detta lika bra. Resistiva skärmar reagerar bäst på ”tryck”, med antingen fingret eller en pekpenna.

    Uppdatering: Nästan alla våra surfplattor har ni Kapacitiv Touch Screen, undantag är Flytouch 6, som fortfarande har Resistiv Touch Screen.





    Jag har fått en surfplatta med nyare Android än vad jag har beställt, hur kommer det sig? Har det blivit fel? Behöver jag kontakta er och få varan utbytt?

    Vi strävar att alltid skicka våra surfplattor med de senaste uppgraderingarna. Vi tar in stora partier av surfplattor och när de tar slut i lager så kommer de ofta in i lager igen med nyare system-uppgraderingar än vad de hade när vi la upp produkten för försäljning.

    Om ni har fått en surfplatta med nyare Android än vad ni har beställt så är detta enbart en positiv sak, ni behöver inte kontakta oss om det



    Grattis dig att du har en lur som "funkar prima 6 år senare".

    Då lär det bero på att den i princip är oanvänd. En lur med den åldern som skulle använts i dagligt bruk med det batteriet skulle varit hyfsat svårkörd nu.
    Du har heller inget behov av Bank ID, och med det inga andra lösningar som vi andra drar nytta av idag.

    Själv köpte jag DOOGEE lurar för rätt länge sedan. De fungerar också fortfarande. Men särskilt användbara är de ju inte.
     
    ASR gillar detta.
  11. dannejanne

    dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    9 048
    Mottagna gillanden:
    8 491
    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V

    MINA ENHETER

    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V
    Alla här inne som förespråkar sidan tycks ha spökkonton som mystiskt dyker upp och skriver ett inlägg från ingenstans :D
     
    katho, Ugga och Rospigg gillar detta.
  12. CaptainC

    CaptainC Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    2 149
    Mottagna gillanden:
    2 319

    MINA ENHETER

    Tror faktist jag köpte 2 aioli 7" plattor av dem 2012 till barnen i julklapp och de fungerade till ändamålet för angrybirds grannyrun och barnkanalen.
    Dock så skickade sonen ut sin platta från balkongen på 7e våningen när han skulle testa flyplansläge som till hans stora besvikelse inte var vad han trodde det skulle vara.
     
    kabel87 gillar detta.