Sida som Wondamobile, för datorer

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av rtreal, 19 feb 2021.

  1. rtreal

    rtreal Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2013
    Inlägg:
    79
    Mottagna gillanden:
    65

    MINA ENHETER

    Hej,

    Genom detta forum så blev jag tipsad att köpa telefoner från Wondamobile där de oftast är billigare men också för att det var Note 20 ULTRA Snapdragon så de gick jättebra och de betalade tull och sånt.

    Nu är jag ute efter en ny bärbar i 20-30k klassen och letar efter en sida som är lik den. Svenska marknaden är ganksa torr när de gäller latops i den klassen om man inte vill ha MacBook. Oftast får man gå in på tillverkarnas egna sida men jag har märkt också att ex. Lenovos USA sida har mer tillval och modeller än den svenska sidan.

    Någon som vet en liknande sida som kan skicka till Sverige?
     
  2. F-Forward

    F-Forward Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    2 082
    Mottagna gillanden:
    2 115

    MINA ENHETER

    Laptops är det nog svårt att få upp liknande volymer på eftersom många vill ha sitt eget språk. Men det går ju dock i många fall utmärkt att beställa med internationell frakt och betala alla avgifter på ett bräde både på amazon.com och på ebay.com.
     
    rtreal, bernard, Kristy och 1 annan gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 630
    Mottagna gillanden:
    44 568
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Amazon UK hade rätt hyggliga priser ett tag på laptops, men nu är det ju inte ett så bra alternativ. Du kan titta på tex Amazon ES och FR. De har i alla fall inte QWERTZ som i Tyskland :)

    US kan ju vara lite drygt också då laddaren har US-kontakt, så man behöver köra adapter.
     
    rtreal gillar detta.