Idag hämtade jag ett par paket på COOP, lite smått.
När jag kom hem så ringde jag UPS igen men denna gång försökte jag inte trycka mig (nummer delen) fram utan sa istället "Kundtjänst" och blev kopplad till en människa på kundtjänst (väntetid ca 5-10 min).
Fick säga paket ID p å3 paket samt portkod.
Det skall levereras idag innan 20.
Hade lite tid över och fixade med min 60 kr Smart Watch som nu efter ca 3 veckor går 5 minuter efter och jag hade avinstallerat FitPro appen (synkar tiden datum etc) men installerade den på nytt och den trilskas lite med att "para" mot klockan, men det gick tillslut och fick ett samtal från...
UPS som var utanför efter ca 30 minuter med 3 paket, starkt jobbat, dock ser det ena paketet ut som det ramlat ner för ett berg.
Min fråga är skall jag öppna paketet eller skicka tillbaka direkt?
PS UPS killen frågade om jag skulle reklamera paketet, men jag tittade lite ytligt på skadorna och avstod, var det rätt?
Bilder
UPS notera nästa gång texten
CAUTION . . . vilket betyder handskas försiktigt med paketet. Tack, i förhand.
Visa bifogad bild 109561
Click to expand...