Avslutad: Playstation 5

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chompiz, 23 apr 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

    Tjenare, fick idag en kod från Mediamarkt där jag kan beställa en PS5 plus en extra handkontroll. Till saken hör nu att mina kära barn av en för mig outgrundlig anledning helt plötsligt är nöjda med det PS4 som dom har idag. Och istället för att då köpa en konsol och sedan försöka tjäna pengar på den så tänkte jag kolla om någon här är intresserad av den? Man måste vara medlem hos Mediamarkt och inloggad, men tvivlar på att det är några problem att skaffa. Självklart vill jag ju att den som tar koden också köper för att dom själva skall ha den och INTE för att sedan försöka sälja den och tjäna några extra kronor. Köpet MÅSTE vara genomfört senast 25/4 och nedan är vad Mediamarkt mailade mig så alla är medvetna om hur det skall gå till innan man säger att man vill ha koden och sedan ångrar sig.

    Så här gör du:



    1. Följ länken https://www.mediamarkt.se/restenfårduimeddelandetfrånmig

    OBS. Priset är fiktivt och satt för att skydda klubb-exemplaren. Priset korrigeras i kassan med koden.


    2. Lägg produkten i varukorgen. (Lägg även till eventuella spel eller övriga tillbehör du vill ha!)



    3. Gå till kassan - välj den för Klubbköp och se till att logga in som medlem till vänster under

    "Medlem i MediaMarkt Club".



    4. Välj leveranssätt.



    5. Välj betalsätt samt klistra in din personliga kod "Nej den får du inte den här vägen " i rabattkod-fältet.

    Se till att du genomför köpet på samma enhet (t.ex. dator eller mobil) som du först skrivit in koden på.

    Byte av enhet eller avslutad session kan göra att koden förbrukas!


    6. Nästan klart! Bekräfta din beställning, och din PS5 är på väg.

    (Preliminär leverans inom en vecka.)
     
  2. Atilla

    Atilla Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2012
    Inlägg:
    334
    Mottagna gillanden:
    131
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10e
    Info:
    Nova launcher
    Hur får man koden av dig?
     
  3. chompiz

    chompiz Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2011
    Inlägg:
    2 428
    Mottagna gillanden:
    567

    MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.