Touchen ballar ur! Bryter snart ihop!

Diskussion i 'Hero' startad av eckroiid, 9 okt 2010.

  1. eckroiid

    eckroiid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!
    Har haft problem med min touchskärm i 3 dagar nu, klickar man med fingret på tex "Skriv nytt meddelande" så kan den öppna ett sms 5 steg längre ner... Och ibland flippar hela "startmenyn" ur och börjar dra sig åt sidorna snabbt utan att man rör nåt. När man skriver sms är det massor av knappar som är felsynkade, klickar på tex på R så blir det G på skärmen. Mycket drygt och frustrerande.. Kan inte ställa om larm, (trycka på OK) det händer ingeting.. Och när jag tex ska sätta på mobilt internet så reagerar den inte heller..

    Är det någon som vet vad som är fel eller är den helt enkelt på väg att gå i graven? Blir då väldigt besviken eftersom jag bara haft den några månader...

    Är evigt tacksam för snabba svar!

    MVH
    eckroiid
     
  2. Dendu

    Dendu Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 apr 2010
    Inlägg:
    240
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Har du custom rom? I så fall, prova att lägga in original rommen.
    Annars tror jag inte du kan göra mycket annat än att skicka in den till HTC.
     
  3. eckroiid

    eckroiid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Vad innebär det, är inte riktigt insatt. :) Ja, jag hittade trådar nu i efterhand (sorry). Och det verkar bara vara att skicka in den! :ehm: besviken..
     
  4. Crusac

    Crusac Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2009
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tyvärr låter det som din Hero drabbats av samma som hänt min två gånger, dvs. digitizer haveri. Bara att lämna in på service eller byta digitizer själv. Tilläggas kan göras att min uppförde sig exakt som din.
     
  5. eckroiid

    eckroiid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Okej ja då är det ju bara att göra det, tack för ditt inlägg! Även fast jag köpte den på mediamarkt, visst kommer den skickas till samma reperatör som andra HTC skickas till?
     
  6. avindal

    avindal Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 mar 2010
    Inlägg:
    402
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Ja, anovo sköter alla reparationer. De ligger i dagsläget efter så räkna med 4 veckor minst.
     
  7. eckroiid

    eckroiid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Okej... : :(
     
  8. eckroiid

    eckroiid Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2009
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har ett nytt problem: I mina smskonversationer hamnar smsen huller om buller, ibland hamnar svaret ovanför mitt skickade sms och ibland nedanför, ibland kommer 2 svar brevid varann och mitt osv... Hittar ingen inställning "ordna som" heller.. Någon som vet?