Navigationsknappar

Diskussion i 'Xiaomi Mi 11 / Mi 11 Pro' startad av mangeh73, 12 jun 2021.

  1. mangeh73

    mangeh73 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Någon som vet om det går att få bort den där knappen med gubben längst till höger på något sätt?
     
  2. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 542
    Mottagna gillanden:
    1 106

    MINA ENHETER

    Jag kan inte hjälpa med någon detaljerad information, men gubben har med att man har aktiverad någon funktion i Acessibillity.
    I mitt fall kom gubben upp efter att jag hadde konfigurerat appen Medical ID, så någon kan få access till specifik info från låsskärmen utan att logga in på luren. När jag deaktiverade den försvann gubben.
    Jag behåller nog gubben då jag vill ha funktionen i acessibillity kvar! Gubbe i accessabillity.png
     
    mangeh73 gillar detta.
  3. mangeh73

    mangeh73 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2011
    Inlägg:
    92
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Tack!

    Hittade det. Hade lyckats kryssa i det för någon app. Jag kom även jag fram till att det hade att göra med accessability men blev förvånad då jag hade "accessability menu" avstängd. Men detta hjälpte mig att hitta rätt.
     
    geobjork gillar detta.
  4. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 542
    Mottagna gillanden:
    1 106

    MINA ENHETER

    Man skulle inte tro det, men man vänjer sig till gubben efter en vecka eller två. Om han plötsligt försvinner, så "saknar" man honom, och undrar vart han tog vägen.

    Jag upptäckte en dag att min gubbe hadde tagit semäster. När jag då började undersöka, så hadde det varit en uppdatering av appen, så jag var tvungen att configurera om lite för att det skulle funka igen. Jag tackar gubben för att han varslade.:D
     
  5. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 839
    Mottagna gillanden:
    4 930

    MINA ENHETER

    :teeth: