Säljes: Sony Xperia 1 II (ny), OnePlus 9 (ny) iPad Pro 2020, 12.9 4th gen, 120 hz (nyskick). Gaminglaptop.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dnsssm, 19 jun 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Så som läget är just nu har jag följande enheter hemma:

    1. Oneplus 9 5G (inköpt från Telia för ett par månader sedan, ytterst lite använd. Svart. 128 gb. Garanti. Inköpt på Telia. Originalkartong, 65w-warp-charger och originalkabel, TPU-skal medföljer givetvis. Pre-applied screen protector (ursäkta att jag inte orkar översätta) sitter fortfarande kvar tex. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

    2. HP Pavilion gaming laptop, Intel i5-9300h, Nvidia GTX 1660 ti Max-Q. 15,6 "-skärm med 144 hz refresh rate. Inköpt för ca 4 mån sedan på Elgiganten. Kvitto och garanti. 8 GB RAM med en ledig plats bredvid för dual-channel att stickas in. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.


    3. Poco F3, 6 GB ram, 128 GB ROM. EU. Köpt på Webhallen för någon vecka sedan. Kvitto och garanti finns. Enbart öppnad och startad vid ett tillfälle. Allt från förpackningen medföljer givetvis såsom snabbladdare, originalkabel, transparent TPU-skal, USB-C till 3.5 mm-dongel. Självklart är inte bootloader upplåst eller dylikt vid enda tillfället enheten testades. Pris vid köp rakt av: 3500 kr.


    Ovanstående är alltså till salu, men intressse från mitt håll skulle kunna vara lämpliga tillbehör till nya iPad pro 11, 2021 med M1-chippet. Är inte helt insatt men en display som fungerar bra med iPaden och tillsammans med tangentbord och mus (saknar bluetoothmus, intresserad av det med isf) kan vara ett adekvat alternativ till laptop/desktop. Kom med förslag om ni har något eller några tillbehör till senaste generationens iPad pro 11 eller kompatibel display.

    Androidtorsk som man är lockar alltid även andra telefoner som ser intressanta ut. Skriv eller skicka gärna PM om du har någon lur du skulle vilja göra ett byte mot någon av ovanstående tre produkter. Jag är öppen för det mesta så var avfärda inget som omöjligt på förhand - jag är hopplös när det gäller att skifta telefoner och ständigt dregla efter nya spännande modeller av alla slag. Androidtablets är det enda som går bort.

    Enheterna finns i Hässleholm, Skåne. Ser helst ett möte IRL, men jag är naturligtvis villig att skicka med postgång om rätt affär dyker upp!
     
    Last edited: 10 jul 2021
  2. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Komplicerat men ska åtgärda det. :)

    Så. Fasta priser satta, men notera min öppenhet för byten av olika slag. Pengar emellan likaså.
     
    Last edited: 19 jun 2021
  3. Pettapan

    Pettapan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2018
    Inlägg:
    769
    Mottagna gillanden:
    615
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    15PM | 14 | S10

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    15PM | 14 | S10
    Telefon 2:
    Iphone 14
    Kan du tänka dig skicka först och få pengar vi mottagande? Du har inga tidigare köp/referenser.
     
  4. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Känns oerhört riskabelt. SKulle helst möta personen IRL, eller göra det säkert för båda via Traderas lösningar eller liknande.
     
  5. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Vad skulle du vara intresserad av? Nu har jag fått napp på Xperian och OnePlus.
     
  6. Remuz

    Remuz Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2009
    Inlägg:
    506
    Mottagna gillanden:
    58
    Telefon:
    iPhone X

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone X
    Platta:
    iPad Pro 12”
    Intresserad av ipad, men måste göra mig av med lite saker innan den får komma hem. Vill du ha en i5 chromebook? Ett gäng hårddiskar 2TB och nedåt (skiva)? Routrar? Barngrejer?
     
  7. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 432
    Mottagna gillanden:
    8 367
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Inte riskabelt alls om du gör affären med någon med många positiva omdömen från tidigare affärer.

    Har en vit F3 i nyskick och är intresserad av din iPad. Hör av dig om dig via PM om du vill diskutera ev. affär
     
  8. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Nej, det har du iofs helt rätt i. Kan överväga det om det finns meriter och goda erfarenheter sedan tidigare.

    Se min reviderade annons där stora iPaden blivit såld, tyvärr, och jag hunnit både köpa en Poco F3 och avfärdat den efter en användning. :D Har mycket svårt för Xiaomis UI och orkar inte längre krångla runt med custom roms med den tid och energi det trots allt tar. Har nu en Redmagic 6R som kom igår med FedEx. Mycket trevlig telefon måste jag säga.
     
  9. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 432
    Mottagna gillanden:
    8 367
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Förlåt om det blir OT men var köpte du Redmagic?
     
  10. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.