Widewheel Pro

Diskussion i 'Elektriska fordon' startad av Matezon, 9 jul 2021.

  1. Matezon

    Matezon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2021
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    15
    Egentligen vill hålla mig till cirka 5k i pris, men så lockar dubbelfjädring väldigt samt starkare motor. Då kan jag tänka mig å sträcka på mig en tusenlapp till typ.

    Är det någon här som har erfarenhet av denna modell? Ser att den går att få för ett mycket bra pris på DHgate av samma säljare som de flesta köpt sin G30 här inne, sumptop2019eur.

    Kollat reviews mestadels på youtube om den och där får den ganska bra feedback, såg en tråd här inne att nån stackare haft problem med gamla modellen som nu skall vara fixat på senare modell (pro dvs).

    Finns de annars en annan modell med dubbelfjädring ni skulle rekommendera i prisklassen nämt ovan (kuugo modellen tycker jag e för ful tex så den går bort)
    Jag vill helst ha en så slimmad modell som möjligt, typ xiaomi / ninebot stil å inte en offroad liknande sak.

    //Edit1
    Inmotion l9 kanske kan vara ett alternativ?
     
    Last edited: 10 jul 2021
  2. Kingson

    Kingson Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    1 270
    Mottagna gillanden:
    794
    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max
    Jag har kört 100 mil å år med Ninebot G30. Har testat WideWheel Pro i 20 minuter. Det va den med dubbla motorer och stora batteriet. Den gick som F*N om man jämför med Ninebot G30. Den va riktigt riktigt rolig. Men - Jag har varit med i deras Facebook grupp rätt så länge. Det är extremt undermålig kvalitet på dom. Tyvärr. Annars så hade jag köpt en direkt bara för att den va så rolig. G30 = Kvalitet och driftsäkerhet.
     
    Jizzler gillar detta.
  3. Matezon

    Matezon Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jul 2021
    Inlägg:
    28
    Mottagna gillanden:
    15
    Nya bud, vsett 8 för cirka 9k, 600w / 8,5tums svensk ÅF eller kaabo mantis 10 800w / 10tum singel motor för 8k på DHgate...

    nån som har erfarenhet här om kvalite å vad jag borde välja?