haha nu har samsung och postnord krånglat til det
Beställer fold 3 på releasedagen. 2 dagar senare får jag en rabatt kod på gratis buds 2 om jag förbokar för att jag köpte fold 1 första dagen. Ringer samsung och de säger att de avbokar min första så får jag lägga ny order. Sagt och gjort, beställer nu fold 3 igen.
Dagen efter ser jag att min order fortfarande är aktiv, så ringer igen och de säger att de jobbar på det.
Nu har båda skickats. Dock fungerar inte kollid, så jag ringer dom och får ett nytt samt att de sa att jag skulle strunta i första paketet då de låter det gå i retur.
I det första kollid står det att jag måste boka hemleverans, men tidigast var i morgon, så valde ombud istället så jag skulle få det idag.
Sen ringer postnord och står på Odengatan 30 (mitt ombuds adress) och säger att han inte hittar min dörr ...
Nu kom budet..med 2 paket.... haha. Aja, bara att returnera det ena
Men visade sig att de skickade paketet till fel adress och utan namn, kollar jag på Samsungs sida så står det fel adress där också på leveransen, dock inte min beställning.
Fick bara telefonen (2 st fold3) och mina buds2
Click to expand...