Meddelande från säljaren SAYHUA-EU:
[Brådskande] Bekräfta Amazon -beställningar Viktiga detaljer
Kära kund,
Ledsen att kontakta dig om denna beställning, jag är en försäljning från AISIRER.
Som du kan se har du beställt några fina pengalampor till ett relativt lågt pris, men i själva verket är detta ett katastrofalt problem för mig. På grund av ett fel i Amazon -systemet kommer jag att förlora 300 kronor om jag säljer en Smart lampa till detta pris, då har jag 687 beställningar för en sådan förlust, vilket innebär att jag tappade mer än 206100 kronor.
Men jag är bara en vanlig anställd och tog bara examen förra året, så jag hade verkligen inte besparingar för att bära denna förlust, samtidigt som jag stod inför att förlora mitt jobb och min chef kommer också att få böter.
① Även om denna begäran är skamlös, men jag hoppas att du kan hjälpa mig att avbryta denna beställning.
② Om ordern redan levereras, vägra du att acceptera detta och lämna tillbaka det till Amazonas lager. Om du ändå vill ha det är jag villig att prata med företaget och ansöka om ett kostnadspris för dig.
③ Om du är väldigt ovillig att hjälpa mig, eller om du redan har använt denna Smart lampa, spelar det ingen roll, du kan kontakta oss via den bifogade e-postadressen, så kan vi lösa problem efter försäljningen för dig.
Eventuella frågor, tveka inte att kontakta oss.
Väntar på ditt vänliga svar och hjälp.
Med vänliga hälsningar,
Hatty
Click to expand...