Någon annan som har problem med MMS? Fick just
"Du har fått ett mms från 467xxxxxxxx. Gå till www.fello.se/visamms för att spela upp det. Din kod är: xxxxxxxx". Första gången det händer för mig (jag har iPhone 12, avsändaren har Samsung), men en släkting som också har Fello får det väldigt ofta (hen har iPhone, avsändaren har också Samsung).
När jag hjälpt släktingen har jag kunnat gå in på sidan och läst MMSet. Men idag när jag fick så gick det inte att logga in. Chattade med sen kundtjänst:
Jag: Fick "
Du har fått ett mms från 467xxxxxxxx. Gå till www.fello.se/visamms för att spela upp det. Din kod är: xxxxxxxx" men det går inte att öppna MMSet via länken.
Fello: Ja precis då har du varit uppkopplad till wifi när du mottaget MMS
Fello: Man får endast en chans att kika på MMS:Et
Jag: Jag har inte kommit in en enda gång, försöker logga in via dator.
Fello: Okej, det var konsitgt. Du kan även be personen att MMS igen på nytt
Jag: "
Du har fått ett mms från 467xxxxxxxx. Gå till www.fello.se/visamms för att spela upp det. Din kod är: xxxxxxxx" så dessa instruktioner fungerar inte? Varför inte?
Fello: Okej kan du be personen MMS på nytt?
Känns som hen blev en loop i slutet.
Varför ska det vara så svårt att läsa ett MMS? Varför ens behöva logga in online? Är det så med fler operatörer? Eller är detta resultatet av att använda en lågprisoperatör? Hade det varit annorlunda med t.ex. Halebop?
Click to expand...