Problem: Specifik klockskärm

Diskussion i 'Samsung Galaxy Watch 4 (Wear OS)' startad av joachi, 5 okt 2021.

  1. joachi

    joachi Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2009
    Inlägg:
    414
    Mottagna gillanden:
    164
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5
    Jag letar efter en klockskärm med möjlighet att visa stoppur/ nedräkning på timer direkt på starrskärmen..
    Inte digital utan analog minimalistisk klocka och även med möjlighet till genvägar direkt på urtavlan.. har letat och försökt göra själv men det faller på att jag inte kan få siffrorna på tidtagarur att visas direkt på skärmen utan jag måste klicka in på den.

    Det närmaste jag hittat är marine commander watchface, men där rör sig inte siffrorna på stoppuret utan visar bara dom första hundradelarna när jag startade räkningen..
     

    Bifogade filer:

    bernard gillar detta.
  2. G4il1

    G4il1 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    1 006
    Mottagna gillanden:
    341

    MINA ENHETER

    Jag testade med Skymaster som jag använder och man kan lägga till "Stopwatch" som 3:e part compilation men det är samma sak som du beskriver det. Man måste klicka för att komma till Stopwatch appen och om man då hoppar ur appen så ser man inte att den räknar tid i Klockskärmen utan den visar den tiden som var när man hoppade ur appen.

    Jag undrar om det är en bugg/feature oavsett klockskärm?
     
  3. joachi

    joachi Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2009
    Inlägg:
    414
    Mottagna gillanden:
    164
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 5
    Jag löste det genom att använda Marine commander watchface, men istället för att använda den inbyggda tidtagaruret så installerade jag "google klocka" som redan var installerad på min telefon, och körde den istället, då visas tiden i realtid på watchfacet, oavsett om jag kör tidtagarur eller timer :)
     
    G4il1 gillar detta.