Säljes: iPad pro 11 ", 2021 (M1) + AppleCare+ och nästan helt oanvänt Logitech combo touch

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Dnsssm, 10 nov 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Dnsssm

    Dnsssm Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2019
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    3
    Hej,

    Har en iPad pro 11 ", 2021 (M1-chip), 128 gb, rymdgrå, WiFi-version, med kvitto från NetOnNet och AppleCare+ som sträcker sig fram till 28/6, 2023. iPaden är i mycket gott skick och har använts relativt lite - det är därför jag vill sälja den. Den ligger avstängd för det mesta, med undantag då och då när jag kör en gamesession i PUBG mobile.

    Utöver iPaden i sig och AppleCare+ har jag ett nästintill oanvänt Logitech combo touch, köpt direkt ifrån Logitech och med svenskt tangentbord etc. Se följande länk för info om Logitech combo touch: https://www.logitech.com/sv-se/products/ipad-keyboards/combo-touch-ipad.html?crid=1762

    Det finns också ett gediget, komplett och stiligt skydd till (UAG, svartröd, designad för iPad pro 2021). Tror jag gav 800 SEK ungefär för det i somras. Se följande länk för mer info om det: UAG Metropolis Series iPad Pro 11" (3rd Gen, 2021) Case

    Detta case (specifikt skräddarsytt för iPad pro 2021, länken visar för gen 1 och gen 2): Pomologic Book Case fodral för iPad Pro 11” (gen. 1/2) - iPad Pro-fodral följer också med.

    Airpods gen 2 med vanligt laddningsetui, ej använda men öppnad förpackning (medföljde fritt vid köp av MacBook air i augusti 2021) finns också, likaså kvitto.

    Kvitto finns för övrigt på allting naturligtvis, förutom inte på UAG/Pomologic-skalen (kan eventuellt vaska fram det med, men jag är inte hundra).

    Det är inget krav på att köpa alla tillbehören, går självklart med på att sälja iPaden för sig (med AppleCare+) och tillbehören för sig eller tillsammans. Skulle dock varmt rekommendera både Logitech combo touch och något utav skalen för en komplett erfarenhet och bra grund att stå på.

    Pris: 10 500 kr för iPad med AppleCare+ samt Logitech combo touch. Vill du ha allting, alltså två skal, Airpods gen 2 med laddningsetui i absolut nyskick ser jag gärna 11k för alltsammans.

    Finns i Hässleholm, Skåne. Ser gärna att köparen kan mötas upp i Skåne om möjligt (har inga referenser på Swedroid men är öppen för att göra distansaffär också).
     
  2. Dr Purple

    Dr Purple Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2019
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    123
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 13 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 13 Pro
    Platta:
    iPad Air 4 | iPad mini 6
    Du skulle inte vara intresserad av en PS5 + mellanskillnad för paddan? Jag bor också i Hässleholm:)
     
  3. Karlekskrigaren

    Karlekskrigaren Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 feb 2019
    Inlägg:
    938
    Mottagna gillanden:
    501
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Iphone 15 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Iphone 15 pro max
    Telefon 2:
    12 pro max
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.