Xiaomi trådlösa hörlurar

Diskussion i 'Xiaomi - Allmänt' startad av Notrixs, 6 apr 2021.

  1. Notrixs

    Notrixs Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2018
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    42
    Operatör:
    Tele2 obegränsad
    Telefon:
    Xiaomi mi 11

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2 obegränsad
    Telefon:
    Xiaomi mi 11
    Hej!
    Jag har nu köpt en Xiaomi mi 11 och letar efter bra trådlösa hörlurar, helst Xiaomi hörlurar så dem kopplas upp automatisk när jag sätter in dom i öronen och lägger på automatisk när jag stoppar tbx hörlurar i laddnings boxen.

    Mi True Wireless earphones 2S får jag inte att sitta kvar i öronen och inte heller Apples liknande hörlurar.

    Jag har tidigare kört Samsung och använt Samsung buds pro vilket sätt jättebra i öronen så letar efter liknande.
     
  2. marmeladov

    marmeladov Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2010
    Inlägg:
    142
    Mottagna gillanden:
    75
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Xiaomi Poco F3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Xiaomi Poco F3
    ROM:
    xiaomi.eu
    Dina krav ovan på att de ska koppla upp sig automatiskt då du tar ur dem, samt fortsätta ladda när du sätter tillbaka dem, gör väl i princip alla utom de kanske enklaste. Detta oavsett vad du har för märke på telefonen.

    Jag har kört med en radda olika pods från xiaomi och i princip inga har jag varit nöjd med. De har fungerat bra ett tag, men sedan har mer eller mindre alla börjat strula. Jag har därför övergivit xiaomi helt då det gäller deras airdots eller motsvarande.

    Finns bättre alternativ för i princip samma peng, jag köpte tex Haylou GT Pro vilka sopar banan mot Xiaomis motsvarighet i motsvarande prisklass. Använder dem dock enbart för talböcker, podar eller liknande. Musik har jag andra lurar till.

    Nu finns det kanske en uppföljare till dessa, eller ett annat mer prisvärt alternativ, men vill mest ge en headsup om att inte stirra dig blind på Xiaomi.
     
    Jowee gillar detta.
  3. nothingtoxic

    nothingtoxic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Beror väll på vad du är ute efter och budget men som tidigare skriver så gör ju mer eller mindre alla det du är ute efter, skulle jag inte hatt mina Apple pro pods från när man hade en iphone xr från jobbet så hade jag nog valt antingen Sonys senaste tws men finns inte mycket verkar det som som slår pro pods det får jag ge till Apple att de har dom lyckats med