Detta svar fick jag när jag mailat in till deras CEO-mailbox som inte CEO hade tid att svara på
Jag är bara så pissigt less just nu att inget fungerar så jag har fryst allt, och sitter lugnt i båten med min note 20 ultra.
under all kritik, men vad kan man göra,
+ vi slipper betala för tjänsten
+ utlovad kompensation när det börjar rulla på igen
- vi missade alla förbokningserbjudanden
- vi kan inte byta till ny telefon
jag tror ju detta kommer ta ASLÄNGE innan det börjar fungera igen.. jag hoppas jag har fel dock.
Hej Anders,
Jag kontaktar dig angående ditt avtal på Upgrade+, order ***************
Du har kontaktat vår VD om detta. Jag förstår att du är missnöjd med att det nu under en längre tid inte har gått att uppgradera. Vi beklagar verkligen den långa väntetiden. Vi är inte nöjda med att låta dig och andra vänta såhär länge på en lösning.
Beräkningen vi hade var att tjänsten skulle fungera igen i början av oktober. Det har dessvärre visat sig att det finns en del tekniska bitar kvar, som fortfarande behöver rättas till.
Vi fryser gärna faktureringen av ditt befintliga avtal, under tiden som detta pågår. Vill du det?
Självklart erbjuder vi dig gärna också kompensation. Vi gör gärna det när du har kunnat uppgradera. Du är varmt välkommen att återkomma till oss då, så för vi en diskussion om kompensation.
Vi hoppas på och arbetar mot att tjänsten mycket snart ska fungera som vanligt igen.
Trevlig helg!
Med vänliga hälsningar / With kind regards
********
Samsung Support
Vi finns här för dig och dina Samsungprodukter.Click to expand...