En liten uppdatering om
komplett och returer.
Den produkt jag skickade i retur har enligt postnord landat hos
komplett i sverige den 26/1 2022.
Enligt chatten med
komplett idag räknades inte det datumet som retur utan först när den vidaresänts till norgelagret och där hade man noterat 1/2-2022. Vad som hänt med returen om paketet förkommit mellan det svenska mottagningsstället och det norska lagret ville man inte svara på. Troligtvis hade man inte erkänt att paketet inkommit.
Även denna person hävdade att
komplett INTE kan kontakta sin egen bank (komplettbank) för att frysa någon faktura, man hänvisade istället att man själv skall ringa in till
komplett bank Helgfri måndag - fredag kl 9-14:+46 (0)8 403 096 00. Denna info fick man inte första gången man frågade. Denna info finns inte på Retursidan, medlemssidorna eller på någon annan sida som finns när man loggar in på
komplett vad jag kan se.
Däremot finns det en trasig länk på din ordersida direkt till komplettbank orderfinance. Fakturan
komplett skickar ut gör även sitt bästa för att du skall skapa ett
komplett bank konto med 30.3% effektiv utlåningsränta!
När jag nu frågade när jag kan eventuellt ha mina pengar tillbaka så "trodde" chatten att det eventuellt kunde komma den 10-15/2 2022
Summa summarum. Jag kommer undvika Komplett OCH Komplett bank som pesten!
Click to expand...