Pixel 6 pro/iphone 13 pro(max)

Diskussion i 'Off Topic' startad av polar590, 18 feb 2022.

  1. polar590

    polar590 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 okt 2013
    Inlägg:
    3 444
    Mottagna gillanden:
    3 230

    MINA ENHETER

    Vilken kamera tycker ni tar bäst bilder av pixel 6 pro och iPhone 13 pro/max.
     
  2. toobiiias

    toobiiias Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2013
    Inlägg:
    246
    Mottagna gillanden:
    288

    MINA ENHETER

    Smak och tycke tycker jag det landar i vad som man själv tycker är "snygga/bra bilder"

    Jag var jättehypead för Pixel, förbeställde en på fnac och sedan när jag gick igenom reviews efter reviews så fattade jag mer tycke för hur bilderna blev med 13PM då det var oftast den som den jämförde med, och även att videofunktionen är suverän med 13PM.

    Slutade i att jag avbeställde på fnac och köpte en 13PM istället :)

    Filmar jag grabben inomhus kvällstid så är kvalitén slående, inget brus och den följer med extremt bra med fokus m.m.

    Jämfört med kvalitén jag har upplevt med tidigare androidtelefoner just med video
     
  3. Hatsune Miku

    Hatsune Miku Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 mar 2016
    Inlägg:
    756
    Mottagna gillanden:
    725

    MINA ENHETER

    Med förbehållet att jag aldrig ägt en Pixel (dock en Nexus 5), men flera iPhones (t.ex. 12 Pro), tycker jag mig anse att iPhone 13 Pro-serien tar bättre bilder än Pixel-serien i de jämförelser jag sett. Men sen tycker jag att S22 Ultra verkar ta ännu bättre bilder, men det är kanske för att jag föredrar färgerna och skärpan som man brukar få med Samsung.
     
  4. rince0r

    rince0r Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2013
    Inlägg:
    546
    Mottagna gillanden:
    774
    Telefon:
    iPhone 13 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 13 Pro Max
    Har en iPhone 13 PM, men tycker Pixel 6 jag hade ett tag tog bättre bilder. Sen har jag alltid varit ett fan av Googles kamera-algoritm, så jag är nog inte helt opartisk.
     
    eastbound och flipp gillar detta.