Avslutad: Xiaomi Mi 11 Pro

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av flipp, 3 apr 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 440
    Mottagna gillanden:
    8 372
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Har en grön 11 Pro 128/8 i nyskick med kartong, två skal och 67w-laddare (kinesisk). Uttagen i December 2021 så batteriet är som nytt. Skickar med kvitto från Tradingshenzhen. Upplåst bootloader med Xiaomi EU weekly installerad (MIUI 13, Android 12). Stödjer alla relevanta band och har samma stora huvudkamerasensor som Mi 11 Ultra (Samsung GN2). En av mina absoluta favoritlurar genom tiderna. Dock har Pixel 6 Pro knuffat ner den som daily driver så nu söker jag någon annan lur som leklur/komplement.

    Tar emot förslag på byten. Pengar kan gå åt båda håll om bytesvärdet är ojämnt.

    Lurar som kan vara intressanta: Mi 11T i färgen celestial blue, Pixel 5, Pixel 4a 5G, Realme GT 2 Pro, Realme GT2 (vit eller grön), Mi 12, Mi 12 Pro. Oppo Reno X3 / X3 Pro. Viktigt att skicket är fint och att batteriet inte är nednött.

    Finns i Umeå men har massiv med positiva omdömen från distansaffärer. Vill att den jag byter med också har det, alternativt så får den personen skicka först.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  2. pallish

    pallish Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 apr 2020
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    202
    Vet att det står bytes men om du ångrar dig och vill sälja så är jag intresserad :)
     
  3. DigitalMad

    DigitalMad Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 nov 2010
    Inlägg:
    393
    Mottagna gillanden:
    204
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Är också eventuellt intresserad av ett köp till min fru :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.