Outlook for Android, replikerings problem

Diskussion i 'Applikationer' startad av christerorebro, 18 jul 2022.

  1. christerorebro

    christerorebro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2010
    Inlägg:
    307
    Mottagna gillanden:
    93
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8
    Övrigt:
    Chromebook: Lenovo IdeaPad Flex 5
    Hej

    Jag får inte min nya profilbild att fastna i Outlook for Android. Den nya profilbilden visas både i Outlook Win11 och Outlook på webben, men även i alla mina MS program. Om jag i appen återställer kontot så visas den nya profilbilden, men en stund senare så är den gamla profilbilden tillbaka. Att avinstallera och sedan ominstallera gör ingen skillnad.
    Jag har försökt att få hjälp via MS Support för Outlook Android. Jag ställde frågan var mina gamla profilbilder sparades, men fick inget svar. Bara jag skulle vänta i 48 timmar. Jag kan tillägg att den gamla profilbilden som spökar bara har används på MS-konton. Någon som vet var mina gamla profilbilder finns sparade.
     
  2. christerorebro

    christerorebro Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2010
    Inlägg:
    307
    Mottagna gillanden:
    93
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 8
    Övrigt:
    Chromebook: Lenovo IdeaPad Flex 5
    Fantastiskt, jag har hittat ett olösligt problem. Jag har tagit hjälp av supporten hos Microsoft, Google och Samsung. Enligt Microsoft så sparas aldrig gamla profilbilder, och det tror jag på.
    Och läget är följande när jag loggar in via outllok.com på webben:
    Med Chrome i datorn, ny profilbild
    Med Chrome i telefonen, gammal profilbild. Jag har tagit bort mitt Google-konto och lagt upp ett nytt konto, fortfarande samma gamla profilbild.
    Under hela den här processen har jag varit utloggad från mitt Sanmsungkonto.
    Virus i telefonen?