Jag åkte ut från telefonkön inte chattkön. Jag gick från plats 7 till 5, sen mitt i kön så bara sa dem att det var många som ringde och att jag skulle försöka igen och avbröt min kö.
Imorse stod det fortfarande 9-17 och även autosvaret jag fick av dem imorse. När jag skickade ett nytt mejl för en liten stund sen så hade det ändrats till 9-14, så det var säkert nyligen de bytte öppettiderna.
Dubbelsurfen såg jag nu imorse så det var inte det som lockade mig till Fello från början. Har nämligen försökt byta till Fello i en vecka men utan resultat. Har ett bundet abonnemang hos
Halebop till och med 31 augusti 2022 och har sagt upp det och
halebop har öppnat mitt nummer för flytt. Men jag kan dessvärre inte teckna mitt abonnemang på Fellos sida för den säger att mitt nummer inte går att flytta.
Halebop ber mig kontakta Fello. Jag chattade med Fello i fredags och de säger att de inte kan verifiera via BankID på chatten och ber mig ringa de på måndag då de deras telefon inte har öppet på fredagar.
Stannar jag kvar hos Halebop så är det pga att jag har lätt att få tag på dem jämfört med Fello. Får se hur detta slutar, jag är ingen som ger upp så lätt…
Click to expand...