Sedan början av black week har jag försökt att beställa en tab s8 med trade-in, med min gamla surfplatta med wifi som inbyte. Självklart har det inte fungerat hela kampanjen och varje gång man pratade med supporter så var det tekniskt problem och det skulle alltid vara fixat på kvällen, så jag skulle alltid försöka lägga en beställning nästa dag. Vilket självklart aldrig var fixat.
I lördags sa dem att det äntligen var fixat. Då de har testat systemet och allt, samt har många kunder kunnat beställa med serienummer. Jag kunde dock fortfarande inte beställa, så han hänvisade mig att försöka igen på måndag, dvs idag, sista dagen på kampanjen. Och om det inte skulle fungera för mig idag, så skulle de hitta en lösning till mig/ förmodligen i form av rabattkoder etc.
Idag fungerar det fortfarande inte och jag fick äntligen min lösning av Samsung
DDD istället för att köpa en tab s8 för 3500kr erbjöd han mig att köpa en tab s8 ultra för 13 000kr!!!!! Och han tyckte att detta var en super bra erbjudande då ultran var så mycket bättre. Jag sa att jag inte ville spendera 13 000kr och att detta är ingen lösning alls lol. Han svarade med "tänk inte på summan, tänk på rabatten, 20% är mycket!". Och det var det enda han kunde erbjuda mig då han inte kunde göra något annat än ultran.
Good job Samsung
Click to expand...