Jag delar din upplevelse,
Telenor verkar inte vara en välfungerande leverantör..
Nummerflytt som inte gick vägen 1/11, tog ytterligare 1 vecka innan den "gick igenom"
Fick sitta över 40min i telefonkö för att reda ut detta, måttligt frustrerande.
Trots att jag inte kunnat använda abonnemanget har jag blivit fakturerad from. Oktober månad.
Jag har blivit fakturerad för två e-sim för smartwatch, smått imponerande då första månaden skulle vara helt gratis.
Får betala faktureringsavgift trots att jag redan är bredbandskund och har e-faktura på detta.
Jag har mejlat dem och försökt nå dem via formuläret på hemsidan i flera veckor nu för utan att få någon som helst respons.
Trodde Telenor var en premiumleverantör, men jag ser verkligen fram emot att få säga upp samtliga abonnemang hos dem så snart någon annan kan erbjuda simkort som fungerar med Pixelklocka.
Click to expand...