Diskussion: Första intrycken och omdömen - OnePlus 6

Diskussion i 'OnePlus 6 - Allmänt' startad av Swedroid, 21 maj 2018.

  1. Jahooz

    Jahooz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2019
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    1
    Det är en fin mobil, men jag tycker att den väger för mycket för mig iallafall. Jag hade oneplus 3 innan och den var perfekt..

    Jag sålde min op6 iallafall o köpte en iPhone 8 vilken jag är nöjd med storleken o
    vikten.

    Op 7pro verkar väga ännu mer, tycker dem borde skärpa sig lite i vikt avdelningen asså.. om dem vill ha mig kvar som en kund.
     
  2. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 389
    Mottagna gillanden:
    8 339
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Håller med om att den är lite för tung i relation till volymen. Tyvärr blir det bara värre och värre på den punkten. Finns nästan inga lätta telefoner längre. Riktigt illa!

    Jag bytte till mig farsans OP6 för en vecka sedan. Den var använd ca 15 månader och hade en batterihälsa på 87%. Var beredd på dålig batteritid men den har överraskat med helt accetabel batteritid trots slitaget.

    Har tidigare haft OP6T ett kortare tag men gillar OP6 bättre. Lika snabb men snyggare notch och hörlursuttag gör den mer attraktiv tycker jag. Störta problemet är oskön känsla i handen men har beställt en skin som förhoppningsvis råder bot på det problemet.
     
  3. ruva

    ruva Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2010
    Inlägg:
    1 013
    Mottagna gillanden:
    265
    Operatör:
    Vimla (Se) och DNA (Fi)
    Telefon:
    One Plus 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla (Se) och DNA (Fi)
    Telefon:
    One Plus 6
    Telefon 2:
    Nexus 6P
    Telefon 3:
    iPhone SE
    Platta:
    Samsung Tab S2
    Använder min OP6 fortfarande till musikspelare utan SIM. Hörlurs uttaget är guld värt. Har annars en iPhone 12.
     
    flipp gillar detta.