Fyndtips - Diskussionstråden

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av ASR, 26 sept 2013.

  1. Fr3dr1k

    Fr3dr1k Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2021
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6
    Låter onekligen som en bra deal. Då den är ca 6000 billigare än den någonsin vart på prisjakt. så typiskt att jag köpte min lg c2 55" för 11k efter en rätt lång tids letande. Hade nog köpt denna om erbjudandet fanns då.
     
  2. alexander_e_b

    alexander_e_b Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2010
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Vad jag kan hitta så är lägsta pris sedan innan 19 900.-.
    Det anses ju vara Samsungs flaggskepp vad gäller QLED 2022. Bra recensioner. Sen är det nog lite vad man har innan. Tror att det är ett bra köp.
    Sen är den ju ypperlig för ljusa rum.
     
  3. stanger

    stanger Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2014
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    902

    MINA ENHETER

    Ja, det är ju en bra deal sett till priset innan. Sen jämfört med andra i samma prisklass, det kan jag ej.

    Jag har idag en billig TCL, som ej är något speciellt med. Så lär märka en jävla skillnad, hoppas jag iaf. Får den i morgon så får se då.
     
  4. Alvin

    Alvin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    836
    Mottagna gillanden:
    461

    MINA ENHETER

    Du kommer märka en stor skillnad. QN95B är by far den bästa LED-TVen på marknaden och för 13000kr är det en no-brainer!
     
    stanger gillar detta.
  5. poobear

    poobear Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2010
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    86
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 15

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 15
    Aja, jag som precis tänkte beställa. Gissa att de märkte att det var en felprissättning.

    upload_2023-4-19_18-51-26.png
     
    Pfefe gillar detta.
  6. totte1015

    totte1015 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2019
    Inlägg:
    126
    Mottagna gillanden:
    41
    Jag fattar inte... IMEI koden stämmer exakt, modellen finns med i listan, ändå påstår Samsung att det är ogiltig IMEI
    Blir så less på skit som detta när det inte funkar...
     
  7. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 443
    Mottagna gillanden:
    8 375
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    Vilken telefon försöker du byta in?
     
  8. totte1015

    totte1015 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2019
    Inlägg:
    126
    Mottagna gillanden:
    41
    Xiaomi 10T Pro 256GB
     
  9. boholmen

    boholmen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2021
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    94
    Pfefe, Clearminded och ASR gillar detta.
  10. Feisson

    Feisson Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2011
    Inlägg:
    834
    Mottagna gillanden:
    780
    Telefon:
    Iphone 12 max pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Iphone 12 max pro
    Jag hoppas samma men köper man med Paypal så kan man vara lugn.
     
  11. DubbelPlus

    DubbelPlus Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2013
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 6a
     
    Emilem gillar detta.
  12. Scrollhjul

    Scrollhjul Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    14
    Om nu någon fortfarande går och funderar på att beställa en S23 och vill krama ur varenda krona från det så hittade jag *ännu* ett erbjudande. Under Samsung festivalen så kan man beställa 3 produkter och få 20% rabatt här. Dock hade jag problem att kombinera erbjudandet med att få 1500:- rabatt om man valde ett abonnemang till. Jag löste det genom att först lägga telefonen med abonnemang i kundvagnen som vanligt och sedan använde bundeln för att lägga till en identisk telefon med tillbehör och då gick det igenom.

    I slutändan fick jag ett gratis skärmskydd och case och ett par hundralappar extra i rabatt. Tänk på att det bara är ett dygn kvar på erbjudandet.
     

    Bifogade filer:

    Audi_A2 och ad72 gillar detta.
  13. zokasthlm

    zokasthlm Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2018
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    51
    Kan man byta in en gammal Samsung S3? Hur gör man om det går?
     
  14. Scrollhjul

    Scrollhjul Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    14
    Det bör gå bra att byta in, man lägger till telefonen i kundvagnen så värderar Samsung den, på gamla telefoner är det nästan noll men det är den extra 1500:- rabatten man vill komma åt. när man lagt beställningen så skickar Samsung ut ett returkuvert som man sedan måste skicka in senast 2 veckor efter man mottagit den, när de kontrollerat skicket på telefonen så krediteras man summan.
     
  15. zokasthlm

    zokasthlm Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2018
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    51
    Verkar inte gå, eftersom man måste kunna välja telefonen i listan och sen knappa in IMEI nummer. Vet inte om man kan beställa och sen prata med dom imorgon så dom lägger till det i beställningen
     
  16. nukie

    nukie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 apr 2012
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    72
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung S23 Ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung S23 Ultra
    Telefon 2:
    Iphone 12
    Platta:
    Samsung S8 Ultra
    Platta 2:
    Samsung S8
    Finns den inte i listan så är det min uppfattning att du inte kan byta in den. De accepterar inte hur gamla telefoner som helst.
     
  17. ad72

    ad72 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2010
    Inlägg:
    430
    Mottagna gillanden:
    405

    MINA ENHETER

    Om du scrollar i listan över samsung mobiler som går att byta in är det tyvärr bara från modell S4 som funkar.
     
  18. ad72

    ad72 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2010
    Inlägg:
    430
    Mottagna gillanden:
    405

    MINA ENHETER

    Ang köp av mobil på Samsung med val av operatören 3 för att få ytterligare 1500kr i rabatt samt möjlighet att få buds2 gratis i Samsung members appen.
    Bifogar villkoren på 3 om någon är intresserad av att se den.
    DOCK så skulle det vara 199kr i månaden för just 20gb då det är 100kr rabatt på samsung sida, ordinarie pris är 299. Jag kan inte se någonstans i kontraktet från 3 att priset är 199, det står 299kr!
    Tyvärr vekar kundtjänst inte ha öppet på helgen så får kolla i veckan vad som hänt!

    EDIT; måndag 15maj, rabatten låg gömd på ett ställe i 3appen, så 199kr stämmer.
    MEN störande nog så verkar det som Samsung har 'i lager' på sina s23 ultra men de har brist på dessa & de väntas kanske in nästa vecka. SUCK! Kollar jag på samsungs hemsida så finns alla färger i lager både 256gb & 512gb Oseriöst :(
    Kanske någon annan vet hur det funkar/funkat för er? upload_2023-5-14_9-31-57.png upload_2023-5-14_9-29-53.png

    upload_2023-5-14_9-27-54.png
     
    Last edited: 15 maj 2023
  19. Audi_A2

    Audi_A2 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 nov 2020
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    50
    Jag fick inte detta att funka. När jag la till bundlen plockades abonnemanget bort. Försökte flera ggr med samma resultat.

    Det hela slutade med att jag beställde en S23 Ultra 256 med 3-abb och inbyte av en trasig iPhone 5c. Priset blev 9492:-, men när jag lade till en Galaxy SmartTag för 350:- som låg i "Rekommenderade för dig" på checkout-sidan så sjönk priset till 9026:-. Antar att det var köp 2 få 15% rabatt som aktiverades. Tyvärr gick priset upp om jag lade till ytterligare nåt annat från rekommenderat-listan. Jag nöjde mig med det och skickade in beställningen, men hade förstås helst lyckats med fodral och skärmskydd.

    Samsung-sidan är hemsk. Långsam, rörig och buggig. Får trösta mig med att det blev ett bra pris till slut, och förhoppningsvis ett par Buds.
     
    ad72, niklas1232 och Scrollhjul gillar detta.
  20. Scrollhjul

    Scrollhjul Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 feb 2021
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    14
    Tråkigt att det inte funkade för dig, jag satt länge med det och provade olika saker för jag gav mig fan på att det skulle gå igenom så det var kanske inte så jag gjorde det i slutändan. Men jag håller med 100% om sidan, bara faktumet att på bundel sidan så var man tvungen att scrolla igenom alla artiklarna i sidled en åt gången för att hitta det man ville ha är så jävla dumt att man saknar ord. Speciellt eftersom jag var tvungen att göra det flera gånger när jag höll på att experimentera.
     
    Audi_A2 gillar detta.