Riktigt billiga trådlösa in-ear för små öron?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av nu1mlock, 18 maj 2023.

  1. nu1mlock

    nu1mlock Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2009
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    197

    MINA ENHETER

    Hej,

    Min morsa behöver ett par hörlurar till sin Android-telefon (Samsung A53). Jag har tidigare köpt ett par AirPod gen 2-kopior men dom åker ur öronen på henne när hon går på promenad.

    Därför skulle hon behöva prova om trådlösa in-ear lurar fungerar bättre. Hon har små öron så om något ska passa så behöver det finnas typ XS-storlek (hur litet det nu är?) eller vara typ för barn.

    Eftersom det inte ens är säkert att det passar så vore det inte helt fel om det kostade under 250kr, men det kanske är svårt att få tag på? Dom behöver inte vara bra och det går alltid att köpa något ordentligt förutsatt att det passar och blir bra.

    Har någon tips på billiga men funktionella trådlösa in-ear lurar med inbyggd mikrofon för samtal? OBS! Mikrofonkvalitet så den hon pratar med hör ordentligt är viktigare än ljudet i hörlurarna. Hon kommer inte lyssna på musik eller så.

    Tack!
     
  2. Zerge

    Zerge Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    1 543
    Mottagna gillanden:
    456
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    Redmi Buds 3 Lite? Matchar åtminstone priset som du önskar att de falla inom:
    Amazon.se
     
    nu1mlock gillar detta.
  3. nu1mlock

    nu1mlock Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2009
    Inlägg:
    381
    Mottagna gillanden:
    197

    MINA ENHETER

    Ja, det är ju i alla fall ett par hörlurar. Mer än så kan man väl kanske inte kräva för det låga priset.
     
  4. DenstoraResaren

    DenstoraResaren Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2021
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    2
    Kolla in qcy på Aliexpress även soundpeats har bra och billiga hörlurar
     
  5. katho

    katho Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2009
    Inlägg:
    5 658
    Mottagna gillanden:
    4 297

    MINA ENHETER

    Det går inte ihop med riktigt billigt tyvärr. :(

    Men prova tips som andra gett, kan funka, är ju inte så mycket pengar det handlar om, Redmi/QCY.
     
  6. Cyberott

    Cyberott Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2011
    Inlägg:
    91
    Mottagna gillanden:
    87

    MINA ENHETER

    Mäste bara tipsa om Soundpeats, köpte ett par Soundpeats Mini Pro HS (plug som har LDAC o 6-mickar), ljudet är riktigt bra. Kostar ca 440:- via Ali. Vill man ha en mer Airpod Pro modell/utseende har Amazon Soundpeats Capsule 3 Pro för 629:- (billigare än Ali). Dom senare har 12mm element, 6-mickar o LDAC).

    Soundpeats Mini Pro HS:
    37.07€ 56% OFF|SOUNDPEATS Mini Pro HS Drahtlose Ohrhörer Bluetooth 5,3 Hybrid ANC Earhones mit Hallo Res Sound,LDAC Codec, custom EQ über App,6 Mikrofone| | - AliExpress

    Soundpeats Capsule 3 Pro:
    Amazon.se
     
    Mattheworbit gillar detta.