Uppringning från telefonboken fungerar inte

Diskussion i 'Hero' startad av Maki, 24 okt 2009.

  1. Maki

    Maki Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2009
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Hej!

    Sedan en tid kan jag inte längre trycka på ett namn i telefonboken för att ringa upp kontakten ifråga, vilket ju är en basal och viktig funktion i en telefon. Nån annan som haft detta problem och vet hur man kan komma runt det? Vill helst slippa återställa luren.
     
  2. Ppettson

    Ppettson Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2009
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Har fått samma problem! Det går inte att trycka på kontakten,måste knappa in numret. Hoppas någon har svar på hur man kan åtgärda detta.
     
  3. vaensterhaent

    vaensterhaent Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2009
    Inlägg:
    77
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har ni gamla 1.76? :P
     
  4. Absoy

    Absoy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2009
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hmm jag tycker på "ring upp" och sedan skriver man in nammnet och trycker på det
     
  5. Mattica

    Mattica Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Har ni nyligen synkat kontakterna till en dator eller dylikt? Det hände mig när telefonen var ny, att vissa nummer försvann, men inte personen. Min telefonbok såg alltså likadan ut, med lika många kontakter, men flera nummer raderades av nån konstig anledning,
    Då gick det inte att ringa till kontakten, och det kom inget felmeddelande heller...
    Kolla era kontakter och informationen på dessa...

    Annars vet jag inte vad det kan vara... Dyker det upp ett namn när ni börjar skriva in ett nummer? för autokomplettering finns det ju också på telefonen...
     
  6. Maki

    Maki Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2009
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Hej!

    Missade uppföljningen på den här tråden. I mitt fall har jag inte synkat kontakter etc. Själva kontakterna ser ok ut, och de kommer fram när jag skriver in ett nummer (eller namn), men sedan måste jag gå in på en kontakt ("View contact") för att kunna ringa upp den.

    Min version är 2.73, finns det en senare?

    Ska testa att återställa den nu, får se om det funkar igen efter det.