1. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  2. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Fråga: Curve Card - samla alla betalkort i ett kort

Diskussion i 'Betaltjänster och fintech' startad av dalton, 20 aug 2018.

  1. Termi79

    Termi79 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 okt 2020
    Inlägg:
    125
    Mottagna gillanden:
    88
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Sony Xperia 10 V

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Sony Xperia 10 V
    Nya villkor fr o m idag, kom upp en länk i appen. På hemsidan syns bara de gamla villkor än så länge.

    Största skillnader:
    • Kalendermånad istället för rullande 30 dagar gällande uttag och kostnadsfri valutaväxling upp till abonnemangets beloppsgränser
    • Helgpåslag tas inte ut om köpet är i EUR, GBP eller USD, hittills var det om underliggande kortet hade en av dessa valutor
     

    Bifogade filer:

  2. Mongroovy

    Mongroovy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 sept 2010
    Inlägg:
    541
    Mottagna gillanden:
    198
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Mitt Curve slutade fungera i slutet av förra veckan. Både fysiska kortet och även via Curve Pay (har en Huaweitelefon) ger bara declined. Konstigt nog kan jag inte se något om försöken i appen, inget registreras.

    Har anmält till support men dom varnade direkt om att det kunde dröja med svar pga hög belastning för tillfället.
     
  3. Taurinus

    Taurinus Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 maj 2021
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    4
    Har precis beställt ett Everydaycard så tänkte skaffa Curve också för att underlätta Apple Pay. Ser dock att de vill ha fraktavgift för standardkortet och har tidigare läst att man skulle få motsvarande bonus om man blir värvad men kan inte hitta något sådan erbjudande nu. Någon som vet?
     
  4. milky81

    milky81 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    2 056
    Mottagna gillanden:
    1 355
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 6a
    Platta:
    Xiaomi Mi Pad 5
    ROM:
    Stock
    Du kan få 1% cashback i 30 dagar om du joinar via valfri värvningslänk från någon medlems signatur. Till exempel min ;) Då får båda cashbacken.

    Du kan läsa mer här, det är lite krav för att det ska gå igenom med Curve - Referrals and bonus – how do they work?