Orkar inte klistra in det jag fick till svar och skrev i ett par inlägg tidigare.
11/01/2010 10:35:41PM Niklas Berggren: "Detta var vad jag fick till svar häromdagen.. Och idag besökte jag
Telenor butiken i Allum, Partille för att få uppdateringen och dom sa att det inte finns någon chans i hela världen att dom skulle kunna lösa det där.."
11/01/2010 10:36:21PM Niklas Berggren: "En annan gång som jag pratade med er så sa ni att jag skulle ta kontakt med SE själva, vilket jag gjorde och dom sa att dom väntar på klartecken ifrån er för att släppa ut uppdateringen."
11/01/2010 10:36:45PM Niklas Berggren: "Jag vill ha ett rakt och konkret svar nu när vi får uppdateringen!"
11/01/2010 10:37:08PM Kundservice (Pontus): “Ok, är det uppdatering 2.1?”
11/01/2010 10:37:17PM Niklas Berggren: "Yes"
11/01/2010 10:37:59PM Kundservice (Pontus): “Dem kommer under November månad kan tyvärr inte säga exakta datum.”
11/01/2010 10:38:26PM Niklas Berggren: "Hur kommer det sig att man får höra olika saker VARENDA gång man ställer frågan.."
11/01/2010 10:38:27PM Niklas Berggren: "?"
11/01/2010 10:39:05PM Niklas Berggren: "Vad är det som gör att vi inte kan få uppdateringen nu? Är det att ni ska pilla in massa extra program eller vadå?"
11/01/2010 10:39:48PM Kundservice (Pontus): “Våra tekniker måste acceptera att uppdatering släpps på brandade telefoner t.ex. X10”
11/01/2010 10:40:07PM Niklas Berggren: "Hur lång tid kan det ta egentligen?"
11/01/2010 10:40:43PM Kundservice (Pontus): “Kan jag tyvärr inte svara på.”
11/01/2010 10:41:11PM Niklas Berggren: "Då ställer jag frågan igen: Hur kommer det sig att man får höra olika saker VARENDA gång man ställer frågan.."
11/01/2010 10:42:06PM Kundservice (Pontus): “Det kan jag inte svara på, då jag inte kan stå till svars för vad någon annan agent har sagt. Utan detta som jag sagt är de jag har hört.”
11/01/2010 10:42:30PM Niklas Berggren: "Borde inte ni få riktiga svar att ge oss konsumenter?"
11/01/2010 10:42:55PM Niklas Berggren: "Det är många arga själar som är trött på all denna mörkläggning och att man aldrig får ett riktigt svar!"
11/01/2010 10:43:17PM Kundservice (Pontus): “Är det något ytterligare du undrar över?”
11/01/2010 10:44:33PM Niklas Berggren: "Börjar det bli jobbigt att bli konfronterad? Jag är bara en väldigt arg och besviken kund som söker svar..."
11/01/2010 10:45:13PM Kundservice (Pontus): “Som jag sa tidigare så måste det accepteras innan vi kan säga ett exakt datum.”
Click to expand...