Ljudet knastrar som en LP skiva

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av marcuspresident, 3 nov 2010.

  1. marcuspresident

    marcuspresident Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2009
    Inlägg:
    628
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Är det nån som har problem med att ljudet knastrar när man spelar musik.
    Har provat MÅNGA olika spelare, nu senast Power AMP men det slutar liksom inte att knastra. Har även provat olika hörlurar men knastret kvarstår. Ska jag lämna in telefonen eller? Har 2.1.

    marcuspresident
     
  2. Jontatas

    Jontatas Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2009
    Inlägg:
    313
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Blir gärna så när telefonen jobbar. Vet inte om det finns någon bra lösning på orginal 2.1, många hävdar att det blir bättre om de dödar tasks, men jag vet inte om det är en så bra lösning. Men jag tror inte det blir bättre av att du lämnar in den, vad ska de göra? Du får tillbaka den rensad men problemet bör kvarstå.

    I senaste 2.2 alphan har jag faktiskt knasterfritt, dock ligger det där suset kvar som man kan höra när man sätter musiken på paus. Men det beror nog mer på billiga komponenter än något annat misstänkter jag. :)

    /J
     
  3. marcuspresident

    marcuspresident Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 dec 2009
    Inlägg:
    628
    Mottagna gillanden:
    15

    MINA ENHETER

    Jaha så det är välkänt. Men då vet jag. Blev lite bättre om jag pillade med EQn i nya spelaren PowerAmp. Och lämna in den gör jag helst inte. Mossiga Telia bävar jag för...

    Tack Jontatas...
     
  4. kpiisch

    kpiisch Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag hade samma problem när min telefon "Laggade" jag hade mycket program på.men problemet försvann när jag flashade och rootade:) vet inte om de var flashen eller rooten, gissar på flashen