Meddelandeinfo och leveransrapporter i 2.1

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av jwi, 4 nov 2010.

  1. jwi

    jwi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Går det inte längre att få fram meddelandeinfo så som det gjorde med 1.6? (Longpress på meddelandet).
    Och hur får man leveransrapporten nu? Förr var det ju en vit cirkel med ett utropsteckan. Jag har ställt in leveransrapporter i inställningarna, men får inga, inte vad jag har märkt av i alla fall.
     
  2. Anders66

    Anders66 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    242
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Leveransrapporten består av en bock, i högra hörnet, i meddelandet du skickade.
     
  3. jwi

    jwi Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jul 2010
    Inlägg:
    49
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Fick igång leveransrapporten med hjälp av omstart av telefonen.
    Om man kan glädjas åt det lilla, måste jag säga att leveransrapporten har blivit mycket snyggare med 2.1.
    Om man måste ha lite större saker för att glädjas, måste jag säga att hela sms-funktionen har blivit mycket snyggare med 2.1.
     
  4. Anders66

    Anders66 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    242
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Agree...
     
  5. NielsTheSnake

    NielsTheSnake Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 apr 2010
    Inlägg:
    143
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Använde handcent innan pga 1.6 versionen av SMS applikationen var ful. Nu använder jag 2.1 versionen! Riktigt snygg, snyggare än handcent! Gillar hur de "vecklas upp" när man går in i SMS / kontakt etc :P

    Sen en sak jag även märkt är att de typ lagt in en liten "bounce" funktion haha, fattig men ändå lite roligt :P Så borde det vara på alla, fast bättre bounce då :)