Föra över filer

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Kooffe, 14 nov 2009.

  1. Kooffe

    Kooffe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har försökt att föra över lite jar filer, spel alltså. Men kommer inte på hur jag får fram dem sedan i telefonen. Någon som vet? Har lagt dem direkt på H och även i en mapp men lyckas inte.
     
  2. Matenrou

    Matenrou Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2009
    Inlägg:
    612
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Ladda ner ASTRO från market. Dock så behöver det vara .apk för att det ska kunna installera. Jag har för mig att det finns en app på market som gör att du kan konvertera .jar filer till .apk så att du kan installera dom. Fungerar inte till 100% dock.
     
  3. illithe

    illithe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2009
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Du kanske tänker på Java/J2ME Runner? Lite bökigt interface kanske, men har fungerat för mig.

    [​IMG]
     
  4. Kooffe

    Kooffe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2009
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tråkigt att man inte bara kan lägga över och installera, puh. *saknar sin gamla sony ericsson*

    Tack för hjälp dock. Försökte mig på Java/J2ME Runner och det verkar knepigt. Får väl ta och sätta mig och leta igenom market igen.

    En annan fråga. Är det värt att roota sin telefon nu? Med tanke på att betalapps möjligen är på G i Sverige?
     
  5. illithe

    illithe Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2009
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag som är pessimistiskt lagd och allmänt cynisk tror inte att vi kommer att få se betalapps i market på länge. Kommer det under första halvan av 2010 blir jag förvånad. Roota på bara....inget fel i det.