När kommer htc nästa generation?

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av Fnikanor, 26 nov 2010.

  1. Fnikanor

    Fnikanor Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Sitter nu och funderar om man ska skaffa sig en htc desire hd men har lite svårt att bestämma mig. Såg nu att folk har börjat prata om att dom kommer snart att släppa fler mobiler inom någon månad och undrar om detta stämmer. Senare så undrar man lite om dhd:n är värd att skaffa lr om man ska vänta. Har sätt att det är blandat om vad folk tycker om den.
     
  2. teddyjohan

    teddyjohan Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2010
    Inlägg:
    841
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    HTC brukar göra ett släpp på våren och ett på hösten om jag inte missminner mig, och det ser ut som att det blir en ny "generation" per år och uppgraderingar däremellan. Med andra ord, om du är ute efter något annat än det som finns nu, så får du nog vänta till efter årsskiftet, och sedan ytterligare från lansering tills de nya finns i lager. Personligen tycker jag att det aldrig är värt att vänta, det kommer alltid komma en ny och bättre telefon, och de kommer inte vara mer eller mindre värda att köpa eftersom de också blir utklassade lika snabbt.
     
  3. Fnikanor

    Fnikanor Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 okt 2010
    Inlägg:
    76
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jo det har du nog rätt i för så fort de nya har kommit ut så blir man tveksam om man inte ska ta och vänta då med:P