Ologiska menyer i kameradelen?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Kampiz, 21 dec 2010.

  1. Kampiz

    Kampiz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej! Spelade in en rolig video på min galaxy S på jobbet där jag skrämmer en arbetskollega, Dvs inget som går att återskapa exakt likadant ;)
    När jag var klar tryckte jag på paus knappen (där den röda inspela knappen sitter innan man börjar spela in) Sen efter det tryckte jag på bakåt knappen och räknade med att telefonen skulle spara videon, Och gå ett steg bakåt till menyn, Precis som när man tar ett foto och går bakåt, Så finns fotot kvar utan att jag måste trycka på någon spara knapp.
    Det telefonen gör är att inte spara videon, och gå bakåt..Förlorade videon verkar det som, Eller kan jag hitta den någonstans i telefonen som en tempfil?
    Varför måste man trycka på STOPP efter varje inspelad film borde inte det räcka med att BARA gå bakåt? Eller pausa och gå bakåt?

    Irriterad!
     
  2. hackan

    hackan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jun 2009
    Inlägg:
    473
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Har märkt av samma problem när jag hade gjort en inspelning på runt 5 minuter (i HD, tar mycket utrymme...), var inte alltför glad när jag märkte att videon var borta.

    Jag har inte hittat något sätt att få tillbaka den, men tycker ju att den ska sparas om man inte aktivt väljer att radera.
     
  3. neddie

    neddie Android Medlem

    Blev medlem:
    22 jul 2010
    Inlägg:
    6 953
    Mottagna gillanden:
    1 057

    MINA ENHETER

    ja det är ett jävligt klantigt uppbyggt system får man lov att säga men är huvet dumt får kr...ehhh telefonen lida :)
     
  4. Peter_l

    Peter_l Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 mar 2010
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Ha! Jag lärde mig också den hårda vägen vilken knapp man ska avsluta en inspelning med för att den ska sparas.
     
  5. pobin

    pobin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2009
    Inlägg:
    836
    Mottagna gillanden:
    322
    Telefon:
    Honor Magic5 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Honor Magic5 Pro
    och sen det att inställningarna aldrig sparas.. träligt att göra om det varje gång man skall fota :(
     
  6. sivo

    sivo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    65
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    har hänt mig också blev lite ledsen när jag inte hitta videon X´D
     
  7. Addepadde

    Addepadde Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Skönt att man inte är ensam med samma misstag:)