Fast efter launcherversion gåt ut (är utomlands) - HJÄLP!

Diskussion i 'Allmänt' startad av ggdfx, 7 jan 2011.

  1. ggdfx

    ggdfx Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Min launcher pro-version gick ut och nu kan jag inte göra nånting med mobilen. Launcher pro skickar en till en internetsida, eftersom jag är utomlands och kopplat bort internetanslutningen blir jag fast. Jag ska vara det i 2 månader till, så det känns rätt jobbigt. Jag kan inte slå på wifi.

    Måste jag verkligen göra en hel återställning av telefonen? Det är ju så sjuukt jobbigt.. Alla apps osv.. orkar ju inte hålla på med sånt på resan..
     
    Last edited: 7 jan 2011
  2. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Du måste nog koppla på internetanslutningen, eller lyckas komma åt att dra på wifit, annars är du fast. Iaf om man skall tro hur det funkar i de andra trådarna som behandlar samma problem.
     
  3. Tisu

    Tisu Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2010
    Inlägg:
    830
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Ladda ner en annan launcher via en vanlig dator, lägg den på telefonens sdkort. Skriv sedan uppe i webbläsaren file:///sdcard/namnpåfilenduladdadener.apk Sedan kör du med den (eller byter till original).
     
    ggdfx gillar detta.
  4. Tisu

    Tisu Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2010
    Inlägg:
    830
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Kom på ytterligare ett förslag.... Håll inne home så senaste program dyker upp. Finns settings där? Om inte, tryck på sökknappen och sök efter settings (eller vad det heter på din telefon), och där kan du gå in på program och ta bort förhandvalet för launcher pro.
     
  5. ggdfx

    ggdfx Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    135
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tack som fan, jag älskar dig.

    Det första funkade, dock inte det andra. Testade det innan men det funkade inte av någon anledning.
     
  6. Tisu

    Tisu Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 mar 2010
    Inlägg:
    830
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Ingen orsak :)
     
  7. Blup

    Blup Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2010
    Inlägg:
    319
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Att det inte går med sökknappen beror på att du är inne på internet, dvs den söker bara på internet och inte i telefonen. Men härligt att det löste sig, verkar ju riktigt konstigt det här..:)