Flash-problem?

Diskussion i 'Desire Z' startad av dxtr, 11 jan 2011.

  1. dxtr

    dxtr Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag lyckas inte spela upp klipp som jag hittar ute på nätet när jag surfar med min DZ. Jag är inte jätte-hemma på det här, men visst ska väl det gå i och med flash-funktionen?

    Jag har laddat ner flash-appen, och så vitt jag vet blev telefonen nyligen uppgraderad till den senaste android-versionen.

    Finns här någon som varit med om liknande och/eller kan hjälpa mig på rätt väg?
     
  2. Me.B

    Me.B Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2009
    Inlägg:
    232
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Det är inte så att du inaktiverat flash i webläsarens inställningar?
     
    dxtr gillar detta.
  3. dxtr

    dxtr Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nej, det har jag inte, åtminstone inte medvetet... Jag använder mest Opera, men har inte lyckats få flashinnehåll att fungera med den inkluderade webläsaren heller.

    Jag försökte kolla inställningarna, men lyckades inte hitta något ang Flash. Det borde ju kunna vara intressant att kolla, men var letar jag? Tack.
     
  4. dxtr

    dxtr Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag antar att detta på sätt och vis var rätt. Jag testade att ladda ner ännu en weläsare, Dolphin HD. Där fick jag under installationen möjlighet att välja hur Flash skulle hanteras, och nu verkar det fungera! :)
     
  5. Me.B

    Me.B Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 aug 2009
    Inlägg:
    232
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Okej, kul att det löste sig, om du vill använda standard läsaren så får du lusläsa inställningarna, jag har inte sense själv så kan inte hjälpa dig där.