Undrar över värdet på min x10?

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Tobias901222, 6 jan 2011.

  1. Emme

    Emme Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2011
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Tja, flash är väl det enda X10 skulle behöva, man kör ju mest Skyfire så flash funkar oftast bra ändå.

    Jag beställde X10:an som demoex från komplett tidigt i Maj för 3750:-. Skulle sälja den för halva det priset om jag ville bli av med den. Annars får den ligga bland sockarna i sovrumsbyrån tillsammans med en Huawei och en C902.
     
  2. TLink

    TLink Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 mar 2010
    Inlägg:
    216
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Haha så otroligt roligt.

    Är det inte så att folk har fått det som SE faktiskt sa att X10an skulle få? Sen går man alltså och klagar på SE för att de inte får MER? Ja, snälla, köp en HTC så kan ni gnälla på ett annan forumsdel istället för ni kommer gnälla, dock på andra saker.

    Som sagt, otroligt roligt. Själv så har jag ett jobb så jag kan köpa en ny telefon istället för att whinea på ett forum :P

    BTW, det enda jag är besviken på är att min X10 inte såg ut som det "skin" jag köpte som gjorde att den såg träig ut, det hade varit awesome SE. Fy fan så kassa SE är som inte ger mig det, helt värdelösa, ska köpa en HTC, de ger mig allt jag vill ha och lite till säkert.
     
  3. matte70

    matte70 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Aldrig att man får 3000-3500 får en begagnad X10 idag när den ligger mellan 3500-4000 ny!
     
  4. Zelda

    Zelda Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2010
    Inlägg:
    701
    Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:
    iPhone 13 pro (Väntar på 15 PM)

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 13 pro (Väntar på 15 PM)
    Nää det tror inte jag heller. Har man skaffat mobilen med ett abbonemang till så är det ju en förlustaffär att sälja den nu. Jag råder Tobias att behålla sin telefon!!! :)