när ska ni byta bort legenden

Diskussion i 'Legend' startad av andreas764, 14 jan 2011.

  1. Senap

    Senap Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2010
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Köpte en Legend främst för designen faktiskt (Annars hade jag köpt en Desire som kostade 500 kr mer), så nästa Android blir väl en som också tilltalar mig estetiskt (vilket ingen av de existerande telefonerna gör, förutom just Desire).

    Det bästa för mig vore om HTC bara släppte Legend 2 med uppdaterad hårdvara :D
     
  2. Skumrask

    Skumrask Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Ja!! Jag vill också ha en Legend 2!


    Via Legend/Tapatalk
     
  3. PasenRacing

    PasenRacing Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 okt 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hade inte alls varit fel faktiskt
     
  4. andreas764

    andreas764 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 okt 2010
    Inlägg:
    104
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    ne det hade varit bra om det fanns en legend2 med uppdaterad hårdvara
     
  5. Nautique

    Nautique Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2010
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Men nu har man ju tröttnat rätt mycket på hur steril Legenden är.

    Har stor lust att lämna in den till min släkting med lackeringsfirma och få den lackad klarorange eller något liknande. Vad som helst för att komma iväg från den tråkiga aluminiumfärgen.
     
  6. Skumrask

    Skumrask Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Högglanspolera den!

    Via Legend/Tapatalk
     
  7. bbn

    bbn Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2010
    Inlägg:
    127
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Bitvis är jag rätt less på min Legend, då den ter sig att lagga vid få tillfällen. Men i sin helhet är det den mest praktiska telefon jag nånsin har haft, och så jäkla skön att bara hålla i. Ok att den håller på att "dö ut", men det kommer ju ny teknik hela tiden. Köper man en dualcore till sommaren så handlar det bara om några månader så finns det en triple/quad core ute.. :P LG Optimus 2X verkar ju faktiskt synnerligen intressant, men jag har som aldrig gillat LG's telefoner överlag. Skulle nog inte ens köpa en LG med quadcore. Oavsett att det kommer finnas dualcore till sommaren så skulle jag med ganska stor sannolikhet byta upp mig till en Samsung Galaxy S. Två polare har den och jag är så jäkla avundsjuk. Men än så länge tillfredställer Legenden mina behov, jag surfar litegrann på google och facebook om dagen, vetskap om veckans lokala väderprognoser, kan nöta favoritspelet Doodle Jump, skicka sms och prata i den. Dock upplever jag extrema nätproblem, men verkar endast uppkomma på ett och samma ställe så det kan jag leva med. (Gäller vid ett område mellan min hemstad och staden jag jobbar i)

    Nä fan, jag har haft min Legend sen Maj 2010, lär ha den kvar till sommaren i alla fall. Känns som suget efter en Galaxy S börjar ta över.. :P Ska dock försöka undvika då det känns som onödiga utgifter att köpa ny mobil då min nuvarande fungerar och tillfredställer mig nog.