Widget problem

Diskussion i 'Frågor och support' startad av BjoernStaaf, 31 jan 2011.

  1. BjoernStaaf

    BjoernStaaf Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 dec 2010
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hejsan!

    Jag har ett problem med mina widgets på min Samsung galaxy S.

    Varken Beautiful widgets eller Battstatt widgets uppdateras. Tar jag bort telefonen från laddning står det fortfarande "Tjugosju laddar" även fast att batteriet är fullladdat. Beautiful widgets klockan uppdateras inte heller, den står fortfarande på 15:53.

    Någon som vet vad felet kan vara?

    Mvh

    Bjoernstaaf
     
  2. BinabiQ

    BinabiQ Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2010
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Använder du någon typ av taskkiller?
     
  3. Caroline81

    Caroline81 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 dec 2010
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Beautiful widgets (köpt)

    Beautiful weather home-widgeten från B.W har slutat att fungera. Sista uppdateringen var i går kl 13.13 o efter det nada. Har givetvis försökt att uppdatera vädret manuellt men inget händer (även testat via WiFi). Det enda som hade ändrats från gårdagen till i dag var att det i går var en måne och i dag en sol. Så idag så avinstallerade jag programmet och installerade om det från market, ingen skillnad förutom att det vid "senaste lokala uppdateringen" numera står "00.00 1 Januari 1970". Kan ej begripa vad som hänt! (Inte nog med detta, men batteriet har dragits ur nästan helt under knappt ett dygn, brukar annars ligga på 2,5 dagar.) Det jag gjorde i går runt kl 13.13 var att använda mobilen till att googla lite och kanske då kom in på något som ej var bra? Kan jag fått något virus?
    Har den senaste programuppdateringen till mobilen sedan säkert en vecka tillbaka, och ser ej något samband att det skulle ha något med den att göra då B.W fungerat felfritt fram tills i går. Vore mycket tacksam för hjälp då jag verkligen gillar denna widget SÅ mycket :)