2 problem, Angry Birds och MSN.

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Lisa_79, 14 feb 2011.

  1. Lisa_79

    Lisa_79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har 2 problem som jag hoppas på att få hjälp med här.

    Dels är det MSN. Jag var online för ett tag sedan och fick då ett meddelande men jag fick aldrig fram det. jag loggade ut o in, men det stod fortfarande att jag hade ett oläst meddelande o jag fick inte fram det.
    Stängde av nätet o satte igång igen, funkade inte, startade om mobilen, funkade inte..
    Jag vet att det är ett meddelande där iom jag såg vem det var ifrån o frågade honom om han skickat o det hade han..

    Sedan är det spelet Angry Birds, spelet fungerar bra, men för att få spela måste jag stänga av mobilen o sätta igång igen.. Annars kommer inte spelet upp, kan det ha något med uppdateringar att göra i bägge fall eller vad kan ha hänt?
     
  2. holck

    holck Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    2 aug 2010
    Inlägg:
    4 504
    Mottagna gillanden:
    509
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Default
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
    Default
    Nu kör jag inte x10 längre men hade inte x10an problem med betaversionen
    av Angry Birds? Dvs, man fick starta och stoppa flera ggr.

    Har du provat Seasons av Angry Birds också för att jämföra om du har problem
    i bägge?

    För msn. Har inte msn ändrats på senare tid och infört nya krav på klienten?
    Dvs, nya protokoll osv. Kanske läge för din klient att bli omskriven.
    Titta annars på en annan klient och se om du har samma problem med den.


    /// A
     
  3. Lisa_79

    Lisa_79 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER


    Jag har inte det problemet med Angry Birds, har jag väl börjat spela så funkar det felfritt. Går jag ur spelet o väntar för länge så kan jag inte starta spelet igen utan att stänga av mobilen o sätta igång den igen..
    Jag ska hitta Seasons i A.B oxå o se hur det går.

    Jag vet inte hur det är med MSN, men jag kan ju ta emot meddelanden från alla andra, det var bara hans meddelande som fastnade nånstans..