cinema plugin, andra lösningar?

Diskussion i 'Archos' startad av Hans_J, 3 mar 2011.

  1. Hans_J

    Hans_J Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Är inte särskilt sugen på att betala för cinema-plugin och undrar om de finns några andra lösningar? Har letat efter cinema-plugin på nätet men inte hittat något (ni får gärna länka om ni har hittat något). Om inte de är en möjlighet, vilka andra bra filmuppspelare finns det att ladda ner?


    Och när man nu endå gjort en tråd kan ni väll ta och tipsa om era favourit apps och tips till era Archos :)
     
  2. Thewapman

    Thewapman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 mar 2010
    Inlägg:
    118
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Jag har läst någonstans att rockplayer fungerar. Har inte testat själv utan köpte plugin då jag tyckte det var värt det. Tror inte man kan ladda ner det någon annan stans då det är kopplat till enheter med serienummer.

    Ang favoritapps finns det i en annan tråd där det står lite..https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=34792.
     
  3. Hans_J

    Hans_J Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 mar 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tackar! Mediaspelaren verkar funka bra än sålänge! Angående apps'en har jag redan läst den tråden men tänkte om någon satt med fler tips ;)
     
  4. puttrik123

    puttrik123 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 okt 2010
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    tänkte själv också på rockplayer men jag älskar verkligen archos egna
     
  5. ma70

    ma70 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    jag har plugin till cinema, men vet inte hur man installerar dem dock, någon som vet och någon som vet hur man får market till archos 10??
     
    Last edited: 8 mar 2011