fabriksåterställa x10

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av slowjamz, 9 mar 2011.

  1. slowjamz

    slowjamz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hej jag har ett problem. det börjar med the market. jag kan inte ladda ner något så jag ville återställa min x10. jag gjorde så att jag gick in i mobilen och valde fabriksåterställning men den återställer inte riktigt. finns det något annat sätt?
     
  2. Penta

    Penta Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 maj 2010
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    5
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    12 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    12 mini
    Du kan ju alltid använda Sony Ericssons Update Service. Har du inte det så finns det hämta på Sony Ericssons hemsida. Bara att bläddra dig fram till X10 sen program (tror jag det var). Genom den så flashas telefon om helt. Hoppas det hjälper.
     
  3. ehnvis

    ehnvis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2009
    Inlägg:
    1 302
    Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

    MINA ENHETER

    Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Vad menar du med att den inte återställer när du väljer fabriksåterställning. Jag har aldrig haft det problemet utan den återställer till hur den såg ut när den packas upp ur kartongen.

    Vilka problem är det du upplever efter återställning?
     
  4. slowjamz

    slowjamz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag har den nyaste updaten så ja försöker göra om det men det går inte...


    när jag fabriksåterställer den så försvinner alla kontakter osv osv. men menyn är inte detsamma jag har fortf några nedladdade progam kvar på mobilen. market verkar inte funka. jag kan ej ladda ner något allt. den laddar inte ens. de står bara börja hämtning.

    det är ju anledningen för att ja vill återställa min telefon men det verkar ju knasa sig :(
     
  5. slowjamz

    slowjamz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 mar 2011
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    glömde tilläga. den va rootad förrut så jag tog bort program som gmail osv. vissa säger att man behöver den. men anyway. när jag återställer telefonen så kmr inte mina program tillbaka.

    tog bort mina program via titanium backup. men de måste finnas nått sätt som gör att den e helt återställd och att allt är som vanligt igen, för om det inte går så är det riktigt kasst asså
     
  6. pswheels

    pswheels Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    151
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Frågan redan besvarad av Penta.
    Kör SEUS så får du mobilen återställd som den var när du köpte den, det du har sparat på minneskortet (bilder, musik, program mm) måste du rensa manuellt.