Pimpa din Nexus - Var köpa?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av DON, 21 jan 2010.

  1. DON

    DON Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Är det någon som vet var man köper nödvändiga gadgets till sin Nexus, som t.ex hardcases (eller silicon) mm så att den inte går samma öde tillmötes som min Iphone som självdog i bakfickan när man satte sig?

    Har, so far, bara hittat lite obskyra siter som jag inte är 100 på kommer att leverera.

    Några tips?
     
  2. mmmarcus

    mmmarcus Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 dec 2009
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu är det väl inte detta case du kanske är ute efter. Men har sett att www.senacases.com har ett läderfodral med lite klass. Har en till min gayphone (iphone) och jag gillar det smidiga fodralet.
     
  3. Olle

    Olle Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

  4. DON

    DON Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Man tackar, keep e'm coming. Jag är ute efter en hyfsat snygg skyddsmur till min Nexus. Hade ett gummifodral till min Iphone som klarade det mesta (dock inte backfickan med hörlur i :-)

    Finns det det några lite designade fodral som går att köpa från en "riktig" e-shop utan att skaffa ebay konto? Annars såg de helt ok ut.
     
  5. Beex

    Beex Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2009
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

  6. Magnus Olsson

    Magnus Olsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2009
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tog du den rosa? ;)

    Jag hoppas på att slippa ett fodral då den verkar rätt stryktålig. dock så har jag till vana att ha en telefonväska vid bältet, e så drygt o pilla upp telefonen när man sitter ner om man har den i fickan.
     
  7. Beex

    Beex Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2009
    Inlägg:
    64
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag behöver ett armband för Nexusen. Det sägs att ett för iPhone ska fungera lika bra, men det jag är orolig över är att styrkulan kanske kommer att tryckas in hela tiden. Någon som testat?
     
  8. Olle

    Olle Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2010
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Var lite sugen :)
    Ville ha nåt slimmat som förhoppningsvis skyddar mot stötar. De flesta andra skinsen lägger sig över framsidan, vilket jag inte ville. Rapporterar om hur det funkar. Borde komma i veckan.
     
  9. DON

    DON Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fommy.com verkar vara ett bra val. Det fanns en hel del att välja på. Är det någon som fått hem därifrån än?
     
  10. DON

    DON Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har beställt ett par fodral från fommy.com. Det verkar vara de som har mest att välja på. Kvar är att hitta ett par hörlurar med riktigt bra ljud och mic.