Vilka otroliga klantskallar! Jag lider med dig också och även ditt utbrott några inlägg upp
ville skriva samma sak själv, håller helt med dig!
Jag beställde själv den 19:e men de har nu äntligen (imorse) fått iväg paketet med FedEx så nu är det iaf i deras händer. Jag har också men både oro, ilska och lite avundsjuka
sett hur folk som beställt den 20, 21, 22 och t.o.m. i måndags den 25 fått sina paket "Picked Up" utan att min status röra sig.
Jag förstår att de har mycket att göra och säkert ett stort tryck, jag jobbar själv i en bransch där det levereras saker och det blir förseningar förr eller senare - men då INFORMERAR man kunden löpande och ljuger inte! Hade I-O mailat mig med en ursäkt förra vecka och sagt att "shit vi klarar inte det här, vi jobbar på så gott det går och du får 16 GB minneskort gratis som plåster på såren..." då hade jag varit bra mycket lugnare och kanske t.o.m. rekommenderat någon att handla hos dem. Men nu kommer mitt livsmål (nåja...) bli att sprida budskapet:
HANDLA FÖR ER EGEN SKULL INTE PÅ International-orders.com! Ni blir bara grymt besvikna. Läs istället trådarna om folk som handlat via en proxy och Borderlinx, det tänker jag testa nästa gång en cool lur dyker upp
(ok...nu fick jag också ur mig lite agressioner...sorry för det
)
Click to expand...