Kontakter...

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av wilbur, 3 jun 2011.

  1. wilbur

    wilbur Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej på er, jag är nyreggad medlem men jag har "tjuvläst" ett tag:)
    Jag har en DEFY som nyss varit på rep p.g.a högtalaren, allt verkar fungera som det ska MEN, när jag ska skriva ett mail (gmail) så brukade jag få ett förslag på adress/kontakt, detta fungerar inte nu. Vad gör jag för fel?
    Jag har synkat kontakter fram och tillbaka och om jag går in i telefonens kontaktlista så finns ju mina kontakters mailadresser där.

    //nooben
     
  2. Droid_281

    Droid_281 Guest

    Har oxå märkt detta efter att jag uppdaterat till 2.2 nordic. Kan va så att firman som laga din defy även gjorde en uppdatering av mjukvaran. I alla fall så får jag upp förslag efter att ha tryckt enter när man tex matar in första bokstaven i namnet. Förut räckte det med att bara trycka på en bokstav. Så det funkar fortfarande fast lite mer omständigt ;)
     
  3. wilbur

    wilbur Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Njäe, det funkar inte heller...undrar vad som gått snett, eller kanske snarare vad jag gjort fel:o
     
  4. Droid_281

    Droid_281 Guest

    Vad händer om du skriver tex hela förnamnet då?
     
  5. wilbur

    wilbur Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jun 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det hjälper inte heller, tycker det är lite skumt faktiskt.
     
  6. Droid_281

    Droid_281 Guest

    Tja då vet jag inte vad jag ska ge för mer tips förutom att du försöker göra en factory reset på telefonen och börjar om från början. Skriver du då in ditt gmailkonto igen så borde ju allt fungera som vanligt..
     
  7. Peter56

    Peter56 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jun 2011
    Inlägg:
    52
    Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy A52 5G 8/256

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Samsung Galaxy A52 5G 8/256
    Telefon 2:
    Moto G5S Plus
    Platta:
    ASUS Chromebook C433TA
    Har inte skaffat min första smartphone ännu, men stött på samma problem i Windows med Outlook. Efter en nyinstallation är det bara de adresser man skickat till sedan nyinstallationen som dyker upp som förslag. Kan det vara likadant på Defy som jag antagligen skaffar snart?