shopping-lista

Diskussion i 'Applikationer' startad av DanielMalmgren, 19 apr 2011.

  1. DanielMalmgren

    DanielMalmgren Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2010
    Inlägg:
    494
    Mottagna gillanden:
    74

    MINA ENHETER

    En liten fråga bara (utan att över huvud taget ha tittat djupare på motsvarande sms-synk): Vad triggar den på? Går den igenom alla sms man har och letar efter någonting som ser ut som en handlingslista? Blir ju ganska mycket att gå igenom alla mail i så fall. Vore ju trevligt om man kunde konfa en viss rubrik som den skulle trigga på och så kan man alltid skriva just det ordet i sina mail.

    /Daniel
     
  2. Nikdroid

    Nikdroid Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 nov 2010
    Inlägg:
    66
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Den letar efter sms som börjar med -*-. I mail kommer jag förmodligen gå på mailets "ämne", ska titta mer på det.
     
  3. sanoz

    sanoz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Om jag i OurGroceries webbapp skapar ett recept med 10 items och sen vill importera dem till en lista måste jag FÖR VARJE ITEM klicka vilken lista jag vill importera det till. Bökigt och väldigt märkligt. Det är väl mer troligt att man vill adda alla items till en shoppinglista! Det står visserligen att webbappen därefter kan komma ihåg vilken lista man ska autoimportera till. Men skapar man en ny lista måste allt klickas en och en igen.
     
    Last edited: 7 jun 2011
  4. sanoz

    sanoz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 okt 2010
    Inlägg:
    59
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Ser lovande ut! Men det är synd att den kombinerar redigeringsläge och shoppingläge. Bättre med en så ren lista som möjligt, kategorier och varunamn att klicka på plus en liten knapp längst ner som togglar redigerings-läge av/på.
     
  5. Nerre

    Nerre Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2010
    Inlägg:
    2 110
    Mottagna gillanden:
    204
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Jo, jag märkte det... Fast jag undrar om det inte är en miss... för såhär står det under Features på hemsidan: