Copilot med Spica?

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av nyberg, 13 jan 2010.

  1. nyberg

    nyberg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena köpte mig en Galaxy Spica och är hittils nöjd förutom ett problem...
    Har testat få igång Copilot men det fungarar bara en gång sen så vägrar programmet starta, enda sättet att få igång det är att avinstallera och sen installera om, men samma visa går endast igång 1 gång....

    Är det någon som har en Spica som det fungerar bra på?

    Mvh

    Ronny
     
  2. pierre.c

    pierre.c Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2010
    Inlägg:
    223
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag har en spica som det fungerar på. Har dock inte hunnit testa hur bra copilot är ännu, men jag har inte ditt problem iaf.

    MVH
     
  3. ffodil

    ffodil Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2010
    Inlägg:
    1 023
    Mottagna gillanden:
    412

    MINA ENHETER

    Även jag skulle gärna vilja ladda ner CoPilot på min Spica, då det verkar vara en bra navigator. Nu är det så att jag är väldigt dum på datoror och ladda ner program, så jag skulle vara väldigt tacksam för lite hjälp och vägledning för detta.
    Länk till bra sida för att ladda ner/köpa programmet, har läst det skall kosta sirka 300:- för Norden ? Är väldigt dålig på Engelska sidor, speciellt lite teknisk.
    Hur betalar man? Får man gratis uppdatering i fortsättningen? kan man ladda ner det på datorn och sedan skicka över det på telefonen, el. skall man ladda ner det direkt på telefonen? Kan man ladda ner det på två Spica, för en betalning?
    Har läst någonstans att det bara skulle funka från OS 1,6, men ni menar att det skall gå även på 1,5, eller?
    Om man misslyckas med att få det att fungera, har man då kastat ut 300:- till ingen nytta ?
    Tacksam för all hjälp jag kan få.

    MVH Göran.
     
  4. nyberg

    nyberg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har lyckas få igång det testade några olika versioner nu verkar det fungera bra, har dock inte testat programmet så mycket men nu fungerar det iaf:)
     
  5. n3rox

    n3rox Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2009
    Inlägg:
    515
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Provade det idag, och tyckte det var sådär, tyckte tiden stämde alls. Körde en vanlig Garmin vid sidan av och den visade att jag skulle var framme 07.54 medan Copilot sa 08.30 det är lite för mycket. Och då var jag i rullning. sedan så var det 07.54 men 08.18 .. För mycket felvisande. Klockorna gick identiskt. Så får hoppas att Garmin eller TomTom kommer med något som är bättre än Copilot för det här kommer jag inte stå ut med :P
     
  6. jan_k

    jan_k Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 jan 2010
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Slängde iväg ett mail till CoPilots support och ställde frågan om det går att köpa programmet i Sverige till min Spica.
    Svaret jag fick ser ni nedan:
    "The android (Samsung i5700 Spica) is not a compatible device with Copilot 8".
    Lite märkligt tycker jag då vissa här tydligen kör det.