Bästa kontaktappen...

Diskussion i 'Desire HD' startad av walter_iego, 23 jun 2011.

  1. walter_iego

    walter_iego Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2011
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro
    Jag har inte hittat vad jag sökte efter i forumet, så jag testar här. Finns det någon app som är fenomenal då det gäller kontaktboken. Tycker mycket är rörigt just nu med länkande kontakter hit och dit, skulle bara vilja ha kontakter på sim-kortet.

    Finns det något sätt att jobba med dessa kontakter man har på mobilen på datorn, eller måste man göra det på telefonen.

    Ps. jag menar ett sätt att hantera kontaktboken utan att använda sig av HTC Sense...
     
    Last edited: 23 jun 2011
  2. Mainline

    Mainline Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 nov 2010
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Om du synkar med ditt Google konto, så kan du sköta all hantering av dina kontakter i Gmail.
     
  3. Goldstar

    Goldstar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2011
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Kontakter på simkortet som TS har är ganska begränsat. Bättre att ha dem på google så synkas allt du gör med dina googlekontakter i datorn med mobilen direkt och det du gör i mobilen syns direkt på ditt googlekonto, google tillåter dessutom att man har flera nr på samma kontakt så slipper man ha en massa dubletter med olika telefonr.
    I kontaktappen på telefonen kan du sen välja att bara visa kontakter med telefonnr, dem kan du sen ha länkade med tex sociala medier.
     
  4. googleye

    googleye Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 mar 2010
    Inlägg:
    2 255
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Huawei Nexus 6P
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Samsung Galaxy Note 10.1
    ROM:
    CM 10
    Jag rekommenderar dock att du ändå inte tar bort kontakterna från sim kortet. Ifall du blir tvungen(eller vill) använda en telefon som inte kan läsa google kontakter, t.ex. någon av de äldre lurarna, så blir det jobbigt.
     
  5. walter_iego

    walter_iego Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2011
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    6
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus 7 Pro
    Tackar för tipsen, försöker nog göra lite av det ena och det andra just nu, bättre att ha kontakterna på ett ställe, en nackdel är då att man översvämmas med information; men, man kan aldrig få exakt som man vill, så är det bara.