Jag beställde en vit platta 16/6 och var lovad att den skulle skickas 29/6 och som ni alla vet skulle det ju inte hända och det gjorde det inte. Efter ett antal samtal med telia så fick jag ett besked förra veckan att jag senaste skulle ha den de 15/7 och att den var klar för leverans. Igår hade jag inte hört något så jag ringer och kollar för säkerhetsskull och då säger man att jag och 600 andra som har beställt via hemsidan inte kommer få någon platta.
Då blir man lite småarg och undrar varför de inte har berättat detta tidigare och hon skyller på att hennes avdelning inte visste något. Men då blir jag JÄVLIGT arg och undrar vem vet något överhuvud taget och att jag kräver ersättning..
Då skulle hon ringa sin chef och jag får säkert vänta i 20 min och får till svar att min order kommer aldrig levereras och att den befintliga behöver tas bort och en ny läggas upp och att de då skulle ge mig 500:- i avdrag på nästa faktura.
Och då undrar jag naturligt vis hur det blir med det fodral som skulle komma med. Och de säger att de inte kan beställa med det på sina länkar på sin dator. Då tappar man temperamentet igen och då säger de att jag får 1000:- i ersättning och att en svart platta skickas som idag.
Ska bli jävligt intressant att ringa till telia idag och kolla om den är skickad idag och sedan när första fakturan kommer se om det är några avdrag gjorda..
Är den inte skickad idag så kommer jag avbeställa allt..
Har alltid varit nöjd med Telia men det kan jag inte säga att jag är längre..
Click to expand...