ADW Launcher

Diskussion i 'Tattoo' startad av ekima, 11 aug 2011.

  1. ekima

    ekima Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jan 2011
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Någon som upplever att ADW launcher startar om varje gång du trycker på home knappen eller på bakåt knappen för att gå ur till din homescreen, det händer mig varje gång och tar ca 10 sekunder innan du kan göra nåt igen, irriterande.:(
    jag har CM 7 GB 2.3.5
     
  2. Oogo

    Oogo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2009
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Lenovo Moto Z Play

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Lenovo Moto Z Play
    Nej men det händer ibland. Du har nog för lite ledigt minne så ADW laddas ur för att ge minne till den app som du kör. Det går att ställa in i menyn för CM eller ADW så att ADW Launcher aldrig laddas ur men jag tror inte det rekommenderas...
     
  3. caveman

    caveman Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 okt 2009
    Inlägg:
    77
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag har samma problem med min. Upplever att problemet blev värre när jag byte från Experimental Mod till Stable Mod.

    Vilken inställning menar du Oogo? är det den som heter "Ihållande system" under "systeminställningar" för den var redan i kryssad för mig. Hittar inget annat....
     
  4. ekima

    ekima Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 jan 2011
    Inlägg:
    48
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    När jag bytte Rom senast gjorde jag en wipe dalvik cache, då blev min Tatto mycket snabbare, jag har uppdaterat tidigare utan att göra en wipe dalvik cache.
    ADW launcher startar inte om efter detta :)
     
  5. Oogo

    Oogo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 okt 2009
    Inlägg:
    74
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Lenovo Moto Z Play

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Lenovo Moto Z Play
    Ja, det var den jag menade. Men det finns även en "Lås hemapp i minnet" under Prestandainställningar i CyanogenMod-inställningar. Men jag har inte någon av dessa ikryssade och har inte heller provat dem. För mig funkar det ganska bra.